Leerdoel

U leert het gedrag van bezoekers op de website te analyseren en deze te vertalen naar inzichten om uw website te verbeteren. U leert met behulp van Google Analytics inzicht te krijgen in de herkomst van bezoekers, wat bezoekers vervolgens op uw website doen en op welke punten ze afhaken. Met deze inzichten kunt u de omzet en conversie van uw website verder verhogen.

Onderwerpen

  • Google Analytics implementatie (en valkuilen)
  • Interface en dashboards
  • Conversiedoelen en trechters
  • Bezoekrapportages
  • Campagne analyse
  • Content (inhoud) rapportages
  • E-commerce analyse
  • Segmentatie

Doelgroep

De opleiding Google Analytics is geschikt voor een brede doelgroep. Zowel marketeers, productmanagers als mensen die vanuit hun rol betrokken zijn bij de online verkoopresultaten kunnen deelnemen aan deze training.

Duur & kosten

De training duurt 6 uur en is mogelijk op de volgende wijze:
Klassikaal: 495 euro p.p.
Één op één: 795 euro p.p.
Op locatie: vanaf 1.200 euro per sessie (max. 8 personen)

Docenten

Roel Willems
Jesper Uittenbogaard
Dylan Mouthaan

Planning

Data voor klassikale trainingen kunt u terugvinden in het opleidingsoverzicht. Één op één training of training op locatie is in overleg.

Meer informatie?

Heeft u vragen over deze training ? Wilt u ook relaties uitnodigen voor de training? Neem voor meer informatie over deze training contact op met OrangeValley via 030 – 8 200 200 of gebruik ons contactformulier.