Succesvolle B2B organisaties nemen jaarlijkse deel aan verschillende events en bijeenkomsten t.b.v. leadgeneratie en merkmarketing. Na de uitbraak van het Coronavirus is echter 100% van alle beurzen en events in Nederland gecanceld. We bespreken tijdens dit webinar dan ook hoe je als B2B marketeer marketingbudgetten, toegewezen aan branche-evenementen, optimaal kunt inzetten voor online marketingdoeleinden. Met hetzelfde resultaat.

Wat is de focus van dit webinar?
Tijdens deze webinar wordt er gekeken naar de impact van de corona-crisis op B2B organisaties. Voor B2B marketeers is er nog maar weinig informatie voorhanden over wat ze nu kunnen doen, om de business impact van corona zo veel mogelijk te beperken. Geplande events zijn inmiddels afgeblazen en de crisiscommunicatie is de deur uit. Hoe kan je er nu voor zorgen dat jouw organisatie deze crisis de baas blijft? We bespreken het tijdens dit webinar.

Wat weet je na het kijken van dit webinar?

  • Wat de juiste aanpak voor B2B digital marketing is om te blijven groeien;
  • Hoe je leads genereert met behulp van digital marketing;
  • Welke online kanaalmix voor B2B op dit moment wordt geadviseerd.

Wanneer is het webinar? 

  • Datum: Dinsdag 31 maart
  • Tijd: 11.00 – 12.00 uur
  • Registratie: Per form, ontvang 24 uur voorafgaand per e-mail de deelname-link.
  • Aantal virtual seats beschikbaar: 3/12
  • Kosten: Gratis