Optimaliseer je landingpagina’s met A/B testen via Google Optimize

De afgelopen jaren zijn veel activiteiten in Google Ads geautomatiseerd. Nog niet zo lang geleden moest je biedingen handmatig instellen en advertenties zelf schrijven. Tegenwoordig nemen de machine learning-technologieën van Google dit grotendeels van je over, waardoor jouw invloed minder groot wordt. Hoe kun je toch het verschil blijven maken? Door een start te maken met het verbeteren van jouw landingspagina’s. Dit is een onderdeel dat Google Ads (nog) niet geautomatiseerd heeft en waar veel winst op te behalen valt.

Wat is de focus van dit webinar?

Tijdens dit webinar bespreken we hoe je middels A/B-testen via Google Optimize je landingspagina’s kan optimaliseren.

Wat weet je na het kijken van dit webinar?

Na deelname aan dit webinar weet je onder andere:

  • Waarom je specifiek op Google Ads verkeer moet testen.
  • Hoe je diepgaand inzicht verkrijgt in bezoekers vanuit Google Ads.
  • Hoe je deze informatie kan gebruiken voor het optimaliseren van je landingspagina’s.
  • Vijf best practices voor (A/B) testen via Google Ads.

Ontmoet de expert

Host webinar - Jeroen

Dit webinar wordt gehost door Jeroen Witteman, Digital Advertising & CXO consultant bij OrangeValley. Hij is een gepassioneerde consultant met een focus op zowel digital advertising als customer experience. Juist deze combinatie zorgt ervoor dat hij verder kijkt dan alleen het sturen van verkeer naar de website. Jeroen maakt direct een doorvertaling naar de gebruikerservaring. Op dit moment is hij werkzaam voor merken als Ajax, Greenpeace en van der Valk. 

Wanneer is dit webinar?

  • Datum: 30 juli
  • Tijd: 11.00 – 12.00 uur
  • Taal: Nederlands
  • Vakgebied: Digital Strategy | CXO | Digital Advertising

Meld je nu aan!