De afgelopen twee maanden hebben vast aangevoeld als een rollercoaster. Het luisteren naar de klant en op de juiste manier de klant bedienen is belangrijker dan ooit tevoren. Overleven of overwinnen? Klantbehoud is juist in deze tijd essentieel voor nu alsook op de langere termijn. Data speelt hierin een sleutelrol. Organisaties worden steeds beter in het verzamelen van data. Maar hoe zorg je er nu voor dat deze data pragmatisch en effectief wordt gebruikt, zodat je relevant bent voor jouw doelgroep en succesvol voor de organisatie? 

Wat is de focus van dit webinar?

Aan de hand van een aantal relevante situaties en praktijkvoorbeelden bij klanten laten we stapsgewijs zien hoe je data effectiever gebruikt voor het bereiken van de juiste en bestaande klanten. Na de sessie weet je precies wat je daarvoor nodig hebt en waar je moet beginnen.

Wat weet je na het kijken van dit webinar?

Na deelname aan dit webinar weet je onder andere:

  • Waarom het belangrijk is op te focussen op specifieke klantsegmenten;
  • Welke databronnen essentieel zijn om mee te beginnen;
  • Waar je op moet letten bij het koppelen van databronnen en tools;
  • Hoe je de inzichten en (tussentijdse) resultaten deelt binnen jouw organisatie;
  • Wat voor stappen er nodig zijn om snel en slagvaardig op korte termijn aan de slag te gaan.

Ontmoet de expert

Andries - OrangeValley

Dit webinar wordt gehost door Andries Hiemstra, Strateeg bij OrangeValley. Hij is een gepassioneerde digital marketing strateeg met een focus op de juiste mix van middelen, mensen, capaciteit en activiteiten die nodig zijn om de bedrijfsdoelstellingen te bereiken. Andries is hij verantwoordelijk voor de digitale strategie van merken als KPN, Score, Dorel Juvenile en Avéro Achmea.

Wanneer is dit webinar?

  • Datum: Nader te bepalen
  • Taal: Nederlands
  • Aantal virtual seats beschikbaar: 11/12