Data-driven persona’s helpen bij het verkrijgen van inzicht in de gebruikers en hoe zij zich gedragen, zonder aannames te doen. In deze webinar kijken we naar het belang van datagedreven personas als onderdeel van een digitale strategie. Alhoewel de term ‘data driven persona’ de afgelopen jaren een vogelvlucht nam en elke marketeer het belang erkent, gebruikt slechts 15% van de organisaties data driven persona’s effectief. Dit terwijl data driven personas een grote impact hebben op de performance van een digitale strategie.

Wat is de focus van dit webinar?

In de webinar wordt onder andere gekeken naar welke first en third party data geschikt is voor het opstellen van data driven personas. Daarnaast bekijken we hoe je de boodschap optimaal op hen afstemt. Met een paar inspirerende voorbeelden illustreren we vervolgens een data gedreven aanpak voor persona’s.

Wat weet je na het kijken van dit webinar?

  • Hoe je een data driven persona opstelt;
  • Welke first en third data je kunt gebruiken;
  • Hoe een data gedreven aanpak voor persona’s eruit ziet.

Wanneer is het webinar?

  • Datum: Maandag 6 april
  • Tijd: 15.00 – 16.00 uur
  • Registratie: Per form, ontvang 24 uur voorafgaand per e-mail de deelname-link.
  • Aantal virtual seats: 12
  • Kosten: Gratis