We beheersen steeds beter het optimaliseren van een klantreis binnen een kanaal. De uitdaging zit hem nu dan ook in het juist orchestreren van de verschillende kanalen om de optimale klantreis te tonen voor elk individu. Zodra de data goed staat, kun je al eenvoudige stappen zetten die de waarde van personalisatie bewijzen binnen kanalen, maar ook zeker over kanalen heen. Hoe je dit doet? Dat gaan we in deze sessie doornemen. 

Wat is de focus van dit webinar?

In dit webinar worden voorbeelden gegeven van de stappen die jij nu al kunt zetten richting multi-channel testing & personalisatie. Mike laat voor elk niveau aan digitale maturity zien hoe jij kunt werken aan het verbeteren van de online journeys.

Wat weet je na het kijken van dit webinar?

Na deelname aan dit webinar weet je onder andere:

  • Waarom je nu al moet beginnen met multi-channel testing en personalisatie;
  • Hoe je hier op korte termijn stappen in kunt zetten;
  • Dat de beste tests vaak klein en simpel beginnen;
  • Wat aandachtspunten zijn bij het opzetten van mogelijke tests;
  • Waar verschillende partijen al mee bezig zijn en hoe jij dit ook kunt doen.

Ontmoet de expert

Host webinar Mike

Dit webinar wordt gehost door Mike van der Burgt, Data & Insights consultant bij OrangeValley. Binnen het Data & Insights team is hij gespecialiseerd in CXO en werkt voor klanten als: Heineken Experience, Simyo, Monuta en TPVision.

Wanneer is dit webinar?

  • Datum: Dinsdag 19 mei
  • Tijd: 15.00 – 16.00
  • Taal: Nederlands
  • Aantal virtual seats beschikbaar: 3/12