Data verzamelen is één, maar het begint met de waarom-vraag. Wat wil je bereiken met de data? Welke uitdagingen vanuit de business wil je inzichtelijk maken, valideren en toepassen aan de hand van data? Maar belangrijk is ook hoe organiseer je je hier vervolgens op als het gaat om de mensen, processen en technologie? Kortom; wat is je strategie?

Wat is de focus van dit webinar?

Onze digital strateeg Andries scheidt het kaf van het koren en geeft aan waar je zoal op moeten letten om richting en houvast te creëren, zodat de organisatiedoelen worden gerealiseerd en de klant op de juiste manier wordt geraakt.

Wat weet je na het kijken van dit webinar?

  • Hoe je data kunt inzetten om als organisatie te groeien;
  • Wat de belangrijkste factoren zijn bij het opzetten van een data-gedreven strategie;
  • Hoe je kunt zorgen voor voldoende draagvlak binnen de organisatie voor het realiseren van organisatiedoelen.

Wanneer is het webinar?

  • Datum: Dinsdag 7 april 2020
  • Tijd: 11.00 – 12.00 uur
  • Registratie: Per form, ontvang 24 uur voorafgaand per e-mail de deelname-link.
  • Aantal virtual seats: 12
  • Kosten: Gratis