Bereik je doelgroep met de perfecte mix voor jouw organisch kanaal

Met onze nieuwe methodiek voor SEO A/B testen kunnen we met statistische zekerheid zeggen of SEO-wijzigingen positieve impact hebben en wat deze wijzigingen gaan opleveren. Daarnaast geeft SEO A/B testen de mogelijkheid om op gedetailleerd niveau wijzigingen te testen, om zodoende de perfecte mix te vinden in het bereiken van de doelgroep via het organisch kanaal.

Wat is de focus van dit webinar?

Zoekmachines zijn voor nagenoeg alle bedrijven en organisaties een belangrijke bron van verkeer. Enerzijds is het verkeer en dus ook het zoekgedrag continu in beweging. Anderzijds hebben alle aanpassingen op de website ook impact. Om op deze bewegingen te kunnen anticiperen is een datagedreven SEO-strategie van belang. Tijdens dit webinar kijken we naar de meerwaarde van SEO A/B testing voor het maken van de juiste beslissingen voor je SEO-strategie.

Wat weet je na het kijken van dit webinar?

Na deelname aan dit webinar weet je onder andere:

  • Waarom SEO A/B testen onmisbaar is voor jouw SEO-strategie,
  • Wat best practices zijn van SEO A/B testen,
  • Hoe je het Google Algoritme kunt uitdagen (voor maximaal begrip ervan),
  • Hoe je de kwalitatieve kant van SEO beter kunt benutten.

Ontmoet de expert

Koen

 

 

 

 

Dit webinar wordt gehost door Koen Leemans, Senior SEO Consultant. Hij is een gepassioneerde search consultant met een focus op technische SEO. Koen is verantwoordelijk voor de search resultaten van merken als Hunkemöller, Simyo en van der Valk.

Wanneer is dit webinar?

  • Datum: Donderdag 10 september
  • Tijd: 11.00 – 12.00 uur
  • Taal: Nederlands

Meld je gratis aan