Anno 2020 leunt marketing, hoewel in afnemende mate door de inzet van technologie, nog steeds op menselijk denken en handelen. De COVID-19 uitbraak heeft een grote invloed op ons allemaal. Een crisis heeft altijd invloed op de business, maar biedt ook kansen. Welke herziene aanpak kan je in deze fase hanteren voor je digitale strategie om toch nog te blijven groeien? Op welke KPI’s zou je juist nu moeten sturen en welke kanaalmix wordt nu geadviseerd? We bespreken het tijdens dit webinar.

Wat is de focus van dit webinar?
Deze webinar richt zich op digital leaders. Wat digital leaders nodig hebben is geen volledig uitgewerkt protocol, maar het vermogen om te reageren op wat er morgen gaat gebeuren.  Tijdens deze interactieve sessie zal onze digital strateeg Rachel van Staalduinen je te woord staan.

Wat weet je na het kijken van dit webinar?

  • Wat de juiste aanpak voor digitale strategie is om te blijven groeien;
  • Op welke KPI’s je tijdens de Corona crisis idealiter kan sturen;
  • Welke online kanaalmix op dit moment wordt geadviseerd.

Wanneer is het webinar?

  • Datum: Donderdag 2 april
  • Tijd: 15.00 – 16.00 uur
  • Registratie: Per form, ontvang 24 uur voorafgaand per e-mail de deelname-link.
  • Aantal virtual seats beschikbaar: 5/12
  • Kosten: Gratis