YouTube is een videokanaal en na Google ’s werelds grootste zoekmachine (beiden onderdeel van Google). Dankzij YouTube for Performance kan je, via YouTube, prospects eerder in de funnel bereiken. Zonder dat je daarvoor enorme media budgetten hoeft te gebruiken.

Wat is de focus van dit webinar?

In deze webinar wordt besproken hoe je gebruik kan maken van YouTube als verlengstuk van je advertising aanpak. Thom laat zien hoe je dankzij het gebruik van Customer Intent Audiences de juiste en meest relevante audiences kan bereiken en wat best practices zijn voor een YouTube campagne. 

Wat weet je na het kijken van dit webinar?

  • Waarom YouTube Advertising meerwaarde biedt in je marketingmix;
  • Hoe je YouTube in kunt zetten voor (branding en) performance doeleinden;
  • Wat YouTube for Performance is;
  • Hoe je de juiste doelgroep bereikt middels YouTube for Performance;
  • Hoe je eerder in de funnel de juiste prospects bereikt;
  • Wat best practices zijn bij het opzetten van een YouTube campagne.

Ontmoet de spreker

Dit webinar wordt gehost door Thom Besamusca, Digital Advertising consultant bij OrangeValley. Binnen het Digital Advertising team is hij gespecialiseerd in Social en Video en werkt voor klanten als: Heineken Experience, Ajax, Dorel en TPVision.

Thom

Wanneer is het webinar?

  • Datum: Donderdag 23 april 2020
  • Tijd: 15.00 – 16.00
  • Registratie: Per form
  • Taal: Nederlands
  • Aantal virtual seats beschikbaar: 11/12
  • Kosten: Gratis