Hoe ziet de functie er uit?

Wegens het zwangerschapsverlof van onze huidige Officemanager zijn wij op zoek naar een tijdelijke (februari 2020 tot juli 2020) vervanger voor 32 uur in de week. De functie is breed, uitdagend en zelfstandig waarbij je zorg draagt over diverse personeels-, kantoor-, en backoffice zaken. 
Jij bent het aanspreekpunt aan de receptie en in staat om relevantie en urgentie in te schatten op prioriteit. Dankzij jou loopt alles binnen ons kantoor op rolletjes en draag je zorg voor de bereikbaarheid en representativiteit van ons kantoor en de vergaderruimtes. Daarnaast heb je de verantwoording over de personeelsadministratie en het bijhouden van de personeelsdossiers, allerlei eerstelijns vragen, het voorraadbeheer van de kantoorartikelen, de organisatie van events en diverse ad-hoc werkzaamheden. Kortom een duizendpoot die alle teugels goed in handen heeft. 

Een greep uit jouw werkzaamheden;
In een zeer dynamische omgeving hou jij het hoofd koel door prioriteiten te stellen. Jouw belangrijkste taken zijn op HR gebied zijn:
  • In- en uitdienst procedure medewerker;
  • Ziek- en herstelmeldingen;
  • Attentie verzorgen bij verjaardagen, jubilea, bijzondere gelegenheden e.d.;
  • Beheer digitale – en papieren personeelsdossiers;
  • Beheer NS Business Cards;
  • Wagenparkbeheer;
  • Opleidingsadministratie;
  • Coördinatie BHV en beheer bedrijfsnoodplan.
Jouw belangrijkste taken zijn op Office gebied zijn:
  • Telefoon, receptie, post en correspondentie;
  • Ontvangst van bezoekers/ klanten/ relaties;
  • Bestellen van kantoorartikelen en de lunch;
  • Organiseren van personeelsevenementen (Kerst, Sinterklaas e.d.);
  • Het verzorgen van agenda’s, boeken van tickets, hotels en vervoer (opleidingen);
  • Beheer facilitaire zaken zoals schoonmaak, onderhoud e.d. inclusief contractbeheer;
  • Verslaglegging MT meetings (agenda, actie & besluitenlijst).
Wat breng je mee?
Je neemt graag initiatief, je bent communicatief sterk en ziet het werk liggen. Je neemt je verantwoordelijkheid en weet zaken goed te regelen met als basis een sterk ontwikkeld kwaliteitsbesef. Daarnaast kun je snel schakelen tussen diverse werkzaamheden en kun je goed prioriteiten stellen. Verder;
  • Beschik je over een afgeronde HBO/ MBO+ opleiding in de richting van Secretarieel/Administratief of Personeel & Organisatie en neem je enkele jaren werkervaring mee in een soortgelijke functie binnen de profit sector;
  • Kennis van geautomatiseerde systemen en internet;
  • Je hebt affiniteit met onze dienstverlening, producten en klanten;
  • Plannen en organiseren zijn naast nauwkeurig en efficiënt eigenschappen die jou typeren;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je beschikt over goede communicatieve en sociale vaardigheden en je kunt je zowel mondeling als schriftelijk uitstekend uitdrukken;
  • Betrouwbaar in de omgang met gegevens;
  • Positief, enthousiast en ‘assertief’;
  • Woonachtig binnen een straal van 20 km vanaf Breukelen.
  • Je bent 32 uur beschikbaar per februari tot ongeveer juli.

Het DNA van OrangeValley;
“Openheid, Vertrouwen en Verantwoordelijkheid”
Deze waarden houden we aan als onze leidraad in alles wat we doen of zeggen. Met een door openheid gedreven commitment en communicatie naar de klant en naar elkaar, het vertrouwen dat wat er nodig is om onze doelen te behalen ook wordt gedaan en met de verantwoordelijkheid om je eigen zaken en zo nodig die van je collega, zo goed mogelijk op te pakken.

Deze combinatie bepaalt vanzelfsprekend de cultuur bij OrangeValley. We zijn eigenlijk best een pittige werkgever. We geven je veel vrijheid aan de ene kant, maar vragen ook wel wat van je aan de andere kant. Zelfstandigheid is hierin een belangrijke karaktereigenschap, waarin we je maximaal ondersteunen om jouw individuele groei en ontwikkeling door te laten maken.

Wat bieden wij?

OrangeValley is een kennispartner voor mooie en uitdagende klanten en kwaliteit staat hoog in het vaandel! We werken voor opdrachtgevers uit de meest uiteenlopende branches, daarom is geen dag hetzelfde! Er heerst een informele bedrijfscultuur waar jij jouw collega op ieder moment om feedback kan vragen. Want ‘feedback is food for champions’. En omdat wij jou het beste gunnen, bieden wij ook nog: 

  • Een marktconform + salaris en reiskostenvergoeding;
  • Een informele bedrijfscultuur met fijne collega’s;
  • Elke dag een gezonde en diverse lunch;
  • Een maandelijkse vrijmibo met thema; 
  • 26 vakantiedagen en de mogelijkheid om extra dagen te kopen;
  • Een PPI pensioenregeling;
  • Alle ruimte voor nieuwe initiatieven;
  • De kans om veel te leren in een tijdelijke baan! 

Enthousiast en zie jij een match?
Gaaf! Stuur ons jouw (video)sollicitatie en motivatie toe en overtuig ons wat jij OrangeValley kan bieden en wat OrangeValley jou zou kunnen brengen!