Hoe ziet de functie eruit?
Ben jij gespecialiseerd in Conversie Optimalisatie en ben je toe aan verdieping in je kennis?
- Je ontwikkelt heldere optimalisatie strategieën aan de hand van pijnpunten in de customer journey;
- Je optimaliseert niet alleen de website of -shop zelf, maar de gehele customer experience (denk aan e-mail, aftersales en campagnes);
- Je adviseert in monitoring- en optimalisatie tools;
- Je voert hoogstaande kwantitatieve analyses uit over de online performance en signaleert verbeterpunten;
- Je brengt gebruikersgedrag in beeld door het doen van gebruikersonderzoek in een biometrisch usability lab;
- Je voert periodieke analyses uit en rapporteert aan de opdrachtgever over de online performance en hoe conversie optimalisatie hieraan bijdraagt;
- Je brengt afhaakmomenten van bezoekers in kaart en formuleert mogelijke oorzaken en valideert deze vervolgens middels o.a. A/B testing.
Met jouw passie voor het vak pak je jouw verantwoordelijkheid om het beste uit je werk te halen. Daarnaast:
- Beschik jij over een afgeronde HBO/WO opleiding en hebt minimaal 4 + jaar (bij voorkeur meer) ervaring met Conversie Optimalisatie;
- Heb jij een grote interesse en wordt je enthousiast over deze rol? Maar beschik je (net) niet over minstens vier jaar werkervaring? Laat het ons weten, we hebben meerdere mogelijkheden.
- Heb jij een passie voor websites, webshops en in het bijzonder hoe je deze nog beter kan maken;
- Ervaren met èèn of meerdere van de volgende pakketten: Visual Website Optimizer (VWO), Optimizely en/of SiteSpect;
- Ben jij in het bezit van de gouden combinatie: analytisch sterk én creatieve verbeteraar;
- Kennis van HTML/CSS, jQuery, Javascript, Webanalytics en sketch;
- Kennis van User Experience, Usability en Persuasion;
- Beschik je over een goede beheersing van de Nederlandse taal, in woord en geschrift;
- Heb je de ervaring om een helder effort/gain afweging te maken.
“Openheid, Vertrouwen en Verantwoordelijkheid”
Deze waarden houden we aan als onze leidraad in alles wat we doen of zeggen. Met een door openheid gedreven commitment en communicatie naar de klant en naar elkaar, het vertrouwen dat wat er nodig is om onze doelen te behalen ook wordt gedaan en met de verantwoordelijkheid om je eigen zaken en zo nodig die van je collega, zo goed mogelijk op te pakken.
Wat bieden wij?
- Een marktconform + salaris en reiskostenvergoeding;
- Een half jaarlijkse beoordelingscyclus met de mogelijkheid tot salarisverhoging;
- 35% aan tijd om te besteden aan persoonlijke groei en productontwikkeling;
- Een mooi en uitdagend klanten-portfolio;
- Een uitstekend opleidingstraject zodat jij snel en veel leert;
- Talloze kennissessies om de opgedane kennis te delen;
- Leuke doorgroeimogelijkheden;
- Een informele bedrijfscultuur met fijne collega’s;
- 26 vakantiedagen en de mogelijkheid om extra dagen te kopen;
- Een PPI pensioenregeling.