De wereld verandert. Het gedrag van mensen verandert. Met een steeds grotere hoeveelheid informatie verwacht ieder individu snel en eenvoudig toegang tot een relevant aanbod, onafhankelijk van tijd, device, locatie en medium. Marketing wordt door deze trend steeds complexer. Het bieden van content op basis van inzichten en data over de customer journey van klanten, is een cruciaal onderdeel om succesvol (online) marketing te bedrijven.

Content aanbieden op het perfecte moment, in de juiste vorm is belangrijker dan ooit tevoren. Binding met traditionele massamedia neemt af. De aandacht voor online platformen, die passende informatie bieden bij specifieke interesses, groeit. Het bieden van relevante content aan uw doelgroep binnen de Customer Journey vormt dan ook een onmisbaar element voor online marketing succes. Daarom bepaalt content in de komende jaren mede uw totale bedrijfssucces.

In dit whitepaper geven wij advies over contentmarketing en het creëren van uw eigen contentmarketingstrategie. U ontvangt handvatten om aan de slag te gaan en u leest hoe u in welke fase van het Maturity model en in welke fase van de customer journey de grootste voordelen te bereiken zijn.

Verder worden een groot aantal aandachtspunten en acties door ons in een effort/ gain matrix opgenomen waarbij wij, afhankelijk van de doelstellingen en KPI’s, een voor u specifieke werkwijze bepalen. Afsluitend leest u over een succesvolle business case bij Nelson Schoenen B.V.

Meer lezen over contentmarketing? Lees ook onze artikelreeks over contentmarketing op onze blog.

Neem contact met ons op voor advies en trainingen omtrent contentmarketing.