Meer dan ooit is het mogelijk om het gedrag van een doelgroep te meten. Het is vaak een grotere uitdaging om inzichten en concrete actiepunten te destilleren uit deze enorme hoeveelheid big data. Data driven dashboards zijn daarom onmisbaar, als je grip wilt houden op jouw digitale doelstellingen.

Velen gebruiken dashboarding-tools om – bij wijze van spreken – binnen een paar klikken een dashboard tevoorschijn te toveren. Vaak ontbreekt echter de context bij de cijfers en de visualisaties zetten niet aan tot datagedreven beslissingen. Data driven dashboards doen dat wel.

Met de juiste data driven dashboards heb je in een oogwenk een compleet beeld van jouw prestaties, zowel online als offline. Deze ideale visualisaties zijn van nature een verlengde van je digitale strategie.

De voordelen van data driven dashboards

  • Optimaal grip op behalen doelstellingen
  • Voorkomen van beslissingen op onderbuikgevoel 
  • Tijd besparen in analyses 
  • Silo’s doorbreken met slimme koppelingen
  • In één overzicht SEO, SEA, Web performance en meer monitoren

DS - 3 dashboards

Dankzij geavanceerde koppelingen en de juiste visualisaties kunnen wij zeer accurate en bruikbare datagedreven dashboards ontwikkelen. In dit whitepaper nemen wij je mee in een aantal van de mogelijkheden, inclusief demo doorlinks.

“Na uitgebreid onderzoek te hebben gedaan, vielen jullie dashboards het meest op, omdat deze het meest geloofwaardig waren en de meest bruikbare informatie bevatte.”
Wissem Gamra (Solutions Engineer Google)