De B2B-wereld kenmerkt zich nog vaak door traditionele commerciële processen. Maar, net als in andere sectoren, verandert commercie in B2B als gevolg van digitalisering. De klant neemt steeds meer de regie in het commerciële proces. Hij is beter geïnformeerd en bepaalt zelf hoe zijn aankoopproces eruit ziet.

B2B organisaties die inzetten op Digital Marketing en hun concurrenten voor weten te blijven, zijn de winnaars van morgen.  Dit e-book geeft je een framework om te groeien in de Digitale Volwassenheid van je commerciële organisatie.

Na het lezen van dit Ebook weet je:

  • Hoe het maturity model voor digitale volwassenheid eruit ziet
  • Langs welke lijnen je kunt innoveren
  • Hoe je met behulp van data en technologie je commerciële proces kunt beïnvloeden

Vragen over Digital Marketing voor B2B?

Wil jij weten hoe je pragmatisch aan de slag kunt met Digital Marketing als B2B organisatie? Neem dan contact op met onze specialisten, of lees meer op onze pagina’s over B2B Digital Marketing.