Nieuws

Programmatic event op 20 mei

 

“Speciaal voor de relaties van OrangeValley organiseren wij op woensdag 20 mei 2015 een klant-event waar programmatic marketing centraal staat”

Programmatic Marketing – dé online marketing trend van dit moment

Als marketeers zitten we in een omgeving die continu in beweging is en snel transformeert. Een ding blijft echter hetzelfde: we willen allemaal de juiste doelgroep bereiken, op het juiste moment, met de juiste boodschap. Programmatic marketing speelt hier perfect op in.
Schrijf u nu in voor dit event, er zijn een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. Deelname is gratis.

Meld u hier aan

Sprekers

Tijdens het evenement zullen een aantal sprekers u informeren over de trends en ontwikkelingen op het gebied van programmatic marketing. U krijgt deze informatie aan de hand van een door de sprekers behandelde case. Daarna kunt u deelnemen aan een tweetal parallelsessies, waarbij u kunt inzoomen op het onderdeel waar uw specifieke interesse naar uitgaat.

Programma

14:30 uur Ontvangst met koffie

15:00 uur Aanvang programma

18:30 uur Afronding en borrel met champagne

15:00-15:30 OrangeValley – Opening

ortwin
OrangeValley – Ortwin Verreck
Nederland is één van de meest ontwikkelde landen ter wereld wat betreft programmatic media buying; de geautomatiseerde inkoop van online advertenties. Het tempo waarmee innovatie plaatsvindt en de revolutie op het gebied van consumenten- en zakelijke technologie veranderen het consumentengedrag. Wat zijn nu de belangrijkste trends om als marketeer in de gaten te houden?

17:00 – 17:30 Partner 3MO – Marketing blik op programmatic

ivonne-boumeester

Gina van Elst

Ivonne Boumeester & Gina ter Elst
Real time bidding, programmatic buying of programmatic marketing; het zijn allemaal termen die vanuit de techniek zijn ontstaan om deze slimme manier van inkopen van digitale advertentieruimte te omschrijven. In deze interactieve sessie plaatsen wij de term programmatic in het bredere speelveld van de marketeer. We geven antwoord op vragen als: Welke rol speelt het binnen de marketing en- mediastrategie? Wat zijn succesfactoren en vooral ook de watch outs voor marketeers? Wat is het belang van monitoring en meten? Daarnaast laten we middels een case zien welke keuzes/beslissingen vanuit marketing van belang zijn voor succesvolle inzet van programmatic.

16:15 – 17:00 Parallelsessies

U kunt tijdens het event deelnemen aan een aantal parallelsessies. Tijdens deze sessies kunt u samen met andere relaties en een consultant van OrangeValley inzoomen op de verschillende aspecten van programmatic marketing.

Thijs
#1 De juiste boodschap, aan de juiste doelgroep, op het juiste moment!
Thijs Glass
Veel marketeers beoordelen online marketing kanalen nog steeds in silo’s. Ieder kanaal heeft echter specifieke kenmerken die door deze te combineren optimaal kunnen worden benut. Antwoord op de vraag hoe je de inzet van kanalen kan combineren om je doelgroep zo effectief mogelijk te bereiken.
kelly2
#2 De evolutie van display advertising
Kelly Siemons
Er zijn gigantisch veel websites waar je als bedrijf inventory kunt inkopen om site bezoekers een commerciële boodschap te tonen. Maar op welke sites bevinden jouw potentiële klanten zich? Waar voorheen alleen direct ingekocht kon worden, kan er tegenwoordig met behulp van Ad Exchanges ingekocht worden op basis van audiences. Hoor tijdens deze sessie hoe deze evolutie, met meer inzichten en controle, leidt tot hogere relevatie en betere resultaten.
henri
#3 Haal meer rendement uit je bestaande SEA campagnes
Henri van de Blankevoort
Bidmanagement software biedt de mogelijkheid om advertenties op verschillende zoekmachines, zoals AdWords, Bing en Yahoo, vanuit 1 platform te managen. Dit gebeurt aan de hand van advanced automatic bidmanagement. Een krachtige tool om meer tijd te besparen en anderzijds meer rendement uit Search campagnes te behalen. Tijdens deze sessie wordt uitgelegd wat de mogelijkheden zijn en wat de belangrijkste redenen zijn om met een bidmanagement tool aan de slag te gaan.

15:30 – 16:00 Demystifying Programmatic Marketing

Gielke
Google – Gielke BurgmansProgrammatic marketing is veel méér dan programmatic advertising en -buying alleen. Programmatic marketing is ‘connecting the dots’, om van ‘grote gemene deler naar 1-op-1-communicatie te gaan’. Het heeft als doel om de klant beter, real-time en 24/7 te kunnen bedienen. We zitten op het tipping point van de technologie mogelijkheden.

17:30 – 18:00 – MediaSynced – “The moments that matter”

06a9282
Robbert Kleijwegt
Programmatic advertising stelt ons in staat geautomatiseerd digital inventory in te kopen. Met de technologie van MediaSynced kun je dat op exact het juiste moment doen. Zo koppel je de digitale campagne aan een relevant moment. Bijvoorbeeld het moment dat jouw commercial op TV is, dat je trending topic bent, of het moment dat het buiten stormt. Alles in real-time. Dat zijn “the moments that matter”. En die synergie resulteert in maximaal effectieve, cross mediale campagnes.

18:00 – 18:15 Afsluiten OrangeValley samenvatting en vooruitblik

18:15 – Borrel

U kunt zich hier registreren, waarbij we u ook vragen om uw voorkeur voor de parallelsessie aan te geven.

We kijken er naar uit om u als gast persoonlijk te begroeten! Heeft u vragen? Neem dan contact op met Anouk Sintniklaas of Angelina Boeve via 030-8200200