Usability Onderzoek
Ontdek verborgen kansen en verbeter je klantbeleving met Biometrisch Usability Onderzoek. Onthul de blinde vlek in je data en optimaliseer je website.
Waarom CRO bij OrangeValley?
- Data-driven en customer-centric aanpak
- Multi-channel testing aanpak
- Experimentation Culture
- Inhouse Usability Lab
- MetaDimensions als tool voor kennisborging
- Track record van ruim 15 jaar in optimalisatie
Breek door je data heen met Usability Onderzoek
Bij OrangeValley geloven we dat begrip van je bezoekers cruciaal is voor het optimaliseren van je website. Usability Onderzoek legt niet alleen wat je bezoekers doen bloot, maar ook waarom.
Ons gespecialiseerde team maakt gebruik van Biometrische technieken om inzicht te krijgen in het gedrag van je bezoekers. Dit helpt bij het opstellen van effectieve hypotheses, het verhogen van het slagingspercentage van je tests en het verhogen van je conversieratio. Mocht je geconfronteerd worden met vragen zoals:
- Waarom handelen bezoekers zoals ze dat doen op mijn website?
- Hoe kan ik de Customer Experience van mijn website verbeteren?
- Waarom doen mijn bezoekers niet wat ik wil dat ze doen?
Dan is ons Usability Onderzoek precies wat je nodig hebt!
“Het verschil tussen een goede website en een geweldige website ligt verborgen in het onbewuste van de gebruiker. Met Usability Onderzoek verander je raadsels in antwoorden en twijfels in beslissingen."
Wat is Usability Onderzoek?
Usability Onderzoek is een methode om het gedrag en de ervaring van de gebruiker op je website te begrijpen. In plaats van te raden wat klanten willen, verzamelen we gegevens over wat ze daadwerkelijk doen en voelen op je website. Onze methode combineert kwantitatieve technieken, zoals eye-tracking en huidreactie metingen, met kwalitatieve methoden, zoals taakopnames en interviews.
Op deze manier krijg je een volledig beeld van de gebruikerservaring - van de acties die bezoekers ondernemen tot de gevoelens die deze acties oproepen.
Waarom is Usability Onderzoek belangrijk?
Usability Onderzoek geeft je de kennis om je website te verbeteren op een manier die aansluit bij de behoeften en verwachtingen van je klanten. Het kan helpen bij het identificeren van obstakels voor conversie, het verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid en het creëren van een positievere algemene gebruikerservaring.
Hier zijn enkele van de voordelen:
- Betere inzichten in je doelgroep
- Creëren van draagvlak voor A/B testen
- Testen van campagnes en banners
- Monitoren en meten van de klantbeleving
Effectief onderzoeken met OrangeValley
Bij OrangeValley gebruiken we een combinatie van biometrische en traditionele usability onderzoeksmethoden om een holistisch beeld te krijgen van het klantgedrag. We kijken niet alleen naar wat klanten doen op je website, maar ook naar wat ze denken, zien en voelen.
Ons doel is om je de kennis te geven die je nodig hebt om je website voortdurend te verbeteren en te optimaliseren voor de beste klantbeleving.