carreer-guide-Orangevalley

Strategie & Customer Experience

Een data gedreven én klantgerichte strategie geeft waarde aan je business. Ben je op zoek naar een manier om jouw bedrijf succesvoller te maken? Het Customer Experience en Strategie team is de verbindende factor tussen Marketing, Data en Technologie met de eindklant als meest waardevolle onderdeel van je organisatie. 

Waarom Strategie & Customer Experience?

  • Data-gedreven klant inzichten 
  • Manage klant inzichten en Customer Journeys
  • Een klantgerichte organisatie door CX Transformatie
  • Multichannel oplossingen voor consistente CX
  • Meetbare resultaten die bijdragen aan succes

Meegaan met de verwachting van je klant

De wereld verandert en de digitale versnelling gaat harder dan ooit. En dat raakt iedereen. Ook jouw organisatie. Ook jouw klant. Vooruitkijken is toekomstbestendig zijn. Maar welke ontwikkelingen en innovaties zijn voor jouw organisatie van belang? En wat verwacht de klant? Vooruitkijken betekent strategische keuzes maken en met jouw klant meebewegen.

Wil jij meer weten over hoe jij als organisatie kan blijven innoveren? Of wil jij je eindklant strategisch meer centraal zetten in je organisatie om mee te gaan met de verwachtingen van je klant?

CX Transformatie Innovation & Growth

Service is de onderscheidende factor

Buitengewone service is de onderscheidende factor

De meest succesvolle organisaties van vandaag blinken uit in het leveren van buitengewone service. Customer experience (CX) is het gevolg van het nieuwe competitieve slagveld waarin merken zich kunnen onderscheiden. 

De pandemie heeft het belang van CX als differentiator vergroot voor organisaties in alle sectoren en industrieën. De exponentiële groei in online adoptie dwong merken ertoe hun klanten op nieuwe manieren te bedienen, in lijn met hun veranderende behoeften. Echter is de ervarings- en verwachtingskloof nog aanwezig. 

De focus van KPI’s naar CPI’s moet nog verschoven worden. Om onderscheidend te blijven moet CX een onlosmakelijk onderdeel zijn van de strategie van een merk.

Whitepaper CX 

Stap over van een product- of dienstgebaseerde, naar een klantgebaseerde datagedreven aanpak.

Is de groei uit jouw performance based marketing?

Het verbeteren van de performance gebeurt veelal door de huidige inzet van kanalen en touchpoints te verbeteren o.b.v. kanaaldata. Maar, wat als op een gegeven moment je groei dan stagneert? Wat kun je doen? 

  • Kies ervoor om over te stappen van een product- of dienstgebaseerde, naar een klantgebaseerde datagedreven aanpak.

  • Zet customer lifetime value (CLV) in voor een vernieuwde kijk op je marketing. 

Meer over Customer Data E-commerce strategie

data

Strategische keuze om de consument centraal te stellen

Om onderscheidend te blijven moet CX een onlosmakelijk onderdeel zijn van de strategie van een merk. Het is een strategische keuze om de consument centraal te stellen. Bij OrangeValley helpen we bedrijven om een sterk data-gedreven strategie te ontwikkelen en de customer experience te verbeteren.

Meer over Customer Data strategie

CRO

De klantvriendelijkheid verbeteren met CRO

Conversie Optimalisatie, oftewel Conversion Rate Optimization (CRO), gaat over het begrijpen van jouw doelgroep en het verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid van je website. Wij weten dat je met meer tevreden klanten een hoger bedrijfsrendement behaalt. Daarom helpen wij je bij het opzetten van een customer-centric platform en organisatie, met een optimalisatie cultuur aan de basis.

Door onze ervaring met de beste optimalisatie tools in de markt, weten we hoe een optimaal CRO proces er uitziet. 

Meer over CRO

Met welk strategisch vraagstuk kunnen we je helpen?