
Inzetten van Conversie Optimalisatie Tooling
Inhoud pagina
“We zetten de best passende conversie optimalisatie tooling in voor jouw organisatie“
Conversie optimalisatie tools of platforms worden gebruikt om bijvoorbeeld A/B-tests uit te voeren. Voor ieder type organisatie en voor elk type budget is tooling te vinden, maar de vraag is welke. Wij verzorgen de selectie van het juiste tool of platform en ondersteunen bij de implementatie en optimaal gebruik van deze tools voor je online communicatie.


Inzetten van Testing-tools door OrangeValley
Wij ondersteunen je in het selecteren van de beste conversie optimalisatie tools/platform die passen bij je online presence en context. Na deze selectie zorgen wij ervoor dat deze tools gebruiksklaar geconfigureerd en opgeleverd worden. Dit betekent dat wij onder andere de verantwoordelijke voor de website ondersteunen bij de implementatie van conversie optimalisatie tools.
Een groot deel van de tools implementeren wij via een tag manager tool. Deze kan naar wens door ons Web Analytics team beheerd en geïmplementeerd worden. Indien het beheer van de tools door een externe partij wordt verzorgd, voorzien wij hen van de juiste instructies ten behoeve van een goede implementatie.