Hero banner marketing high resolution

Display Advertising

Display Advertising is een effectief online marketing instrument om een groot publiek en specifieke doelgroepen te bereiken.

Waarom Display Advertising?

  • Vergroting van je merkbekendheid
  • Inzicht in relevante doelgroepen
  • Ondersteunende waarde aan andere online marketing kanalen
  • Zelfs het realiseren van conversies is mogelijk met dit kanaal

Het Display Advertising team zet effectieve display advertenties op om blijvende relevantie te bieden aan jouw doelgroep.

Sander

“Elke advertentie is een kans om een verhaal te vertellen. Met Display Advertising maken we van jouw merk een verhaal dat blijft hangen, inspeelt op emoties en aanspoort tot actie.”

Display Advertising

Display Advertising

Display Advertising is een online advertentiemethode. Bij Display Advertising wordt gebruik gemaakt van beeldadvertenties en/of video uitingen. Deze online advertenties zijn zichtbaar op websites en sociale netwerken die jouw doelgroep bezoekt. Display advertenties worden vertoond op verschillende apparaten die jouw doelgroep gebruikt zoals de desktop PC, laptop, tablet en smartphone.

Neem contact op

Maturity Model

Waarom Display Advertising?

Om blijvend relevantie te bieden aan jouw doelgroep en aantrekkelijke uitingen te tonen is het vergaren en benutten van relevante data in toenemende mate belangrijk voor succesvolle advertentiecampagnes. Aan de hand van het online maturity model helpen wij je te bepalen welke doelen het beste passen bij je organisatie. Display advertentiecampagnes worden zodoende doelgericht uitgevoerd en tonen advertenties met een relevante boodschap voor jouw doelgroep op het juiste moment.

 

Service design aanpak

Wat bieden wij?

Wij beheren je mediacampagnes. Wanneer de campagne strategie en het mediaplan zijn gemaakt starten wij met het inrichten van jouw campagne. Wij zetten jouw campagnes op, selecteren de juiste doelgroepen en passen de gewenste targeting mogelijkheden toe. Het verzorgen van media trafficking evenals de uitvoering van het mediaplan is onderdeel van onze dienstverlening.

Neem contact op

import_-undraw_Work_chat_re_qes4-removebg-preview-png

Onze Display Advertising aanpak

Voorafgaand aan elke displaycampagne wordt een plan opgesteld om de juiste inzet van budget en content te bepalen. Daarnaast wordt in overleg bepaald welke KPI’s sturend zijn tijdens de campagne. Na akkoord op het plan gaan we aan de slag met de opzet van de campagne. Dit kan binnen één platform, zoals Google Ads zijn. Tijdens de campagne wordt actief geoptimaliseerd om de KPI’s te halen of zelf te overtreffen. Dit gebeurt o.b.v. constante analyses en evaluaties. Na afloop van een campagne vindt altijd een eindevaluatie plaats. Ook tussentijdse evaluaties behoren tot de mogelijkheden.

 

Interesse in Display Advertising? Neem contact op!