
Beheer, optimaliseer en creëer display, video en audio campagnes vanuit één omgeving voor een optimale digital advertising aanpak.
Een belangrijk voordeel van GMP is dat alle online marketingdata op één locatie beschikbaar wordt. Met Display&Video (DV360) biedt onze implementatie je toegang tot media inkoop over diverse kanalen zoals (native) display, online video, connected tv en audio. Op DV360 zijn alle grote Nederlandse ad exchanges en netwerken zoals Improve Digital, Appnexus, Google Display Network, YouTube, OpenX, SpotX en andere aangesloten. Je beheert dankzij DV360 op een eenvoudige manier je display en video campagnes voor branding, performance, prospecting en retargeting.
De uitgebreide targeting strategieën bieden je de mogelijkheid om relevante advertenties uit te serveren aan jouw zorgvuldig geselecteerde doelgroep. In het geval je Google Analytics 360 gebruikt, is het eveneens mogelijk dit te combineren met de rest van de GMP stack. Wij implementeren naast GMP ook Google Tag Manager, zodat campagneprestaties doorgemeten kunnen worden o.b.v. floodlight pixels en je gemakkelijk doelgroepen kunt samenstellen.
Beheer, optimaliseer en creëer display, video en audio campagnes vanuit één omgeving voor een optimale digital advertising aanpak.