Case Blokker: Blokker en OrangeValley zijn genomineerd voor 2 European Search Awards
OrangeValley is opnieuw genomineerd voor twee European Search Awards. Ditmaal wederom een succescase op het gebied van SEO A/B testing. Na Hunkemoller is het dit jaar Blokker die de nominaties op zijn naam zet.
De European Search Awards worden jaarlijks uitgereikt voor de beste, meest innovatieve en vooruitstrevende cases op het gebied van Search. Vandaag is de shortlist met nominaties bekend gemaakt. OrangeValley en Blokker zijn twee keer genomineerd, in de volgende categorieën:
- Most Innovative Campaign (SEO) (Large)
- Best Use of Data (SEO) (Large)
In 2021 werd OrangeValley maarliefst vijf keer genomineerd voor de European en Global Search Awards met een internationale SEO A/B testing case van Hunkemöller. Deze case toonde overduidelijk aan dat het rendement uit SEO verkeer aanzienlijk werd vergroot door SEO A/B testen. De beste variant zorgt niet alleen voor het meeste verkeer maar ook voor de hoogste omzet uit het SEO kanaal. Na deze nominatie is het aantal succescases met SEO A/B testen fors toegenomen waardoor ook de behoefte aan state-of-the-art tooling belangrijker werd.
Op 27 mei worden de winnaars bekend gemaakt op de award ceremony in Barcelona. We hebben goede hoop dat we ditmaal een mooie award mee naar huis nemen!
SEO A/B testing bij Blokker
Organisch zoeken is voor Blokker de belangrijkste bron van verkeer. Zoals voor de meeste organisaties is het aantonen van SEO ROI en kosteffectief gebruik van ontwikkeltijd essentieel om prioriteit te geven aan SEO-wijzigingen. Dit is de kern van waarom een datagestuurde SEO-oplossingen zoals SEO A/B-testen een belangrijke sleutel zijn tot succes. Door te testen kan Blokker erop vertrouwen dat alle doorgevoerde veranderingen ook positieve resultaten opleveren.
SEO A/B testing is een van de innovatieve werkwijzen die binnen OrangeValley wordt toegepast voor het creëren van een datagedreven SEO-strategie. Als ervaren SEO specialist, Search manager of Marketing verantwoordelijke binnen jouw organisatie kom je gegarandeerd search vraagstukken tegen waar je geen antwoord op hebt. Meestal hebben deze vraagstukken te maken met het doorvoeren van wijzigingen op de website of het opzetten van SEO campagnes. De vraag is dan altijd: Wat voor impact heeft dit op ons organische kanaal? SEO A/B testing is een ideale methode voor het maken van de juiste beslissingen voor je SEO-strategie. We willen Blokker, in het bijzonder Marco Warmerdam en Koen Leemans van OrangeValley feliciteren met deze nominatie.