Website foto 11 – 2019

Onze visie

OrangeValley wave
Een datagedreven Contentstrategie

Data Driven Digital Growth

Data als fundament onder groei om marketing en business doelstellingen te halen. Als de concurrentie verandert, je doelgroep nieuw gedrag ontwikkelt of er nieuwe online kanalen en technieken bijkomen dan zie we dat in de data en kan je daarmee je marketingaanpak gericht verbeteren.

Door  data over doelgroepen, behoeftes, gedrag en succesvolle contactmomenten te analyseren ontstaan er ook nieuwe kansen. kleine aanpassingen kunnen al snel effect hebben, grotere aanpassingen hebben soms langer de tijd nodig en vragen om meer aanpassingen binnen de organisatie. Door onze gerichte data driven aanpak waarbij we rekening houden met het volwassenheidsniveau van de organisatie bereiken we het gewenste effect. Door onze data driven digital marketing aanpak hebben we in veel markten succesvolle award winnende cases gecreëerd.

 

Wij voorzien dat de digitale wereld continu zal blijven veranderen.

De technologische innovatie blijft toenemen en daarmee de mogelijkheden voor de mens. Uiteindelijk gaat het niet om de technologie maar om de toepassing, bijvoorbeeld gemak of relevantie in informatie. Online bezoekers willen steeds beter geïnformeerd worden, meer keuzevrijheid hebben en autonoom kunnen beslissen. De individuele verwachtingen worden steeds belangrijker. Met Data Driven Digital Marketing zijn deze verwachtingen te herkennen en in te vullen.

Wij geloven dat Data Driven Digital Marketing een belangrijke bijdrage levert aan het realiseren onze visie. OrangeValley handelt als onafhankelijke zakelijke dienstverlener in het belang van opdrachtgevers en deze visie realiseren we vanuit onze kernwaarden: Openheid, Verantwoordelijkheid en Vertrouwen.

Data wereld
Goal

Steeds volwassener wordende consument en online marketing organisaties

In het verbeteren van online resultaat is bijna alles interessant, maar niet alles relevant. Hoe stel je de juiste prioriteiten. Naast een succesvolle korte termijn aanpak werken wij ook met onze aanpak aan het online marketing volwassenheidsniveau van onze opdrachtgevers. Door het kennisniveau van de medewerkers, de data driven aanpak en ook de gebruikte marketing technologie gericht te verbeteren bereiken we zowel op korte termijn een beter resultaat maar zorgen we er ook voor structurele en duurzame prestatieverbetering.

In onze werkwijze zijn we gewend om samen te werken met de online marketing specialisten van onze opdrachtgevers. We delen onze kennis en werkwijzen en zijn gewend om met een veelheid van tools te werken. We hebben ook een groot aantal internationale partners waardoor we toegang hebben tot de laatste (beta) updates. 

Kennisdeling is voor ons een belangrijke factor. Dit doen we door voor de verschillende online marketing activiteiten het volwassenheidsniveau te bepalen. Op basis van dit volwassenheidsniveau wordt duidelijk wat de aandachtsgebieden zijn die op dat niveau het meeste rendement opleveren. Dit biedt vervolgens input voor de effort/gain inschaling waardoor zeer concreet overzicht ontstaat waaraan gewerkt kan worden om tot een optimaal resultaat te komen. OrangeValley onderscheidt vier volwassenheidsniveaus die sturing geven aan alle online marketing activiteiten op dat moment.

Duurzame relaties om digitale volwassenheid te bereiken

OrangeValley bestaat uit een groot team van datagedreven digital marketing experts met ruim 12 jaar ervaring in het beantwoorden van uitdagende en grootschalige digital marketing vraagstukken. Onze opdrachtgevers gaan duurzame relaties met ons aan om voor de lange termijn groei te realiseren en digitaal ‘volwassen’ te worden. Onze kennis, onafhankelijke positie en kritische houding faciliteren hierin en zorgen voor een unieke positie in de markt. Zo kunnen wij organisaties daadwerkelijk helpen hun (digitale) doelen te bereiken.

Bekijk onze opdrachtgevers

Maturity model
Customer Journey OV (2017)

Customer centric approach

Consumenten gebruiken tijdens hun zoektocht steeds meer varianten in media (ook tegelijkertijd) en besteden meer tijd aan digitale media dan ooit. Inzicht in de klantreis van de doelgroep is daarom cruciaal om succesvol (online) marketing te bedrijven. De waarheid is dat veel organisaties in hun poging om klantgerichter te worden, uiteindelijk kanaalgerichter worden. Om daadwerkelijk customer-centric te werk te gaan dien je over te stappen naar een kanaalloze benadering waarbij de customer journey centraal staat. Op deze manier krijgen klanten een consistente ervaring ongeacht welk kanaal – of zelfs hoeveel kanalen – ze gebruiken om contact op te nemen met jouw organisatie.

Partner programma

Om snel te in te kunnen spelen op de veranderingen in de markt hebben we een langdurige en intensieve samenwerking met diverse toonaangevende internationale kennispartners. Deze partnerships garanderen ons:

  • Eerdere op de hoogte van marktontwikkelingen en trends zodat we daar in onze strategie en marketing aanpak rekening mee kunnen houden;l
  • Toegang tot specifieke data om trends en ook succesvolle marketing activiteiten eerder te traceren;
  • voorsprong op de markt omdat we eerder worden geinformeerd over nieuwe ontwikkelingen en zelfs soms al beta’s mogen introduceren  bij een pre-rollout
  • Kennisdeling en eerstelijns support waardoor we sneller en tegen lagere kosten nieuwe ontwikkelingen kunnen doorvoeren
  • Support, mocht er onverhoopt iets niet goed lopen dan kunnen we terugvallen op ons partnership waardoor we snel de juiste remedie vinden

Bekijk alle partnerships

Partners-OV