Website foto 11 – 2019

Onze Visie

Data wereld

De digitale wereld zal continu blijven veranderen.

De technologische innovatie blijft voortduren en zelfs intensiever worden en daarmee de mogelijkheden voor de mens. Maar uiteindelijk gaat het niet om de technologie, maar om de toepassing bijvoorbeeld gemak of voordeel. Online bezoekers willen steeds beter geïnformeerd worden, meer keuzevrijheid hebben en snel en autonoom kunnen beslissen. De individuele verwachtingen worden steeds belangrijker. Met Data Driven Digital Marketing zijn deze verwachtingen te herkennen en in te vullen.

Wij geloven dat Data Driven Digital Marketing een belangrijke bijdrage levert aan het realiseren onze visie. OrangeValley handelt als onafhankelijke zakelijke dienstverlener in het belang van opdrachtgevers en deze visie realiseren we vanuit onze kernwaarden: Openheid, Verantwoordelijkheid en Vertrouwen.

 

De volwassen consument en de online marketing organisaties

In het verbeteren van online resultaat is bijna alles interessant, maar niet alles relevant. Hoe stel je de juiste prioriteiten? Naast onze succesvolle korte termijn verbeteringen, werken wij ook met onze aanpak aan het online marketing volwassenheidsniveau van onze opdrachtgevers. Door het kennisniveau van de medewerkers, de data driven aanpak en ook de gebruikte marketing technologie gericht in te zetten, bereiken we zowel op korte termijn een beter resultaat maar zorgen we ook voor een structurele en duurzame prestatieverbetering.

In onze werkwijze zijn we gewend om samen te werken met de online marketing specialisten van onze opdrachtgevers. We delen onze kennis en werkwijzen om het kennisniveau van onze opdrachtgevers te verbeteren. 

We zijn gewend om met een veelheid van tools te werken. Daarom hebben aantal internationale partners met toptechnologie waardoor we toegang hebben tot de laatste (beta) updates. 

Kennisdeling is voor ons een belangrijke factor. Dit doen we door voor de verschillende online marketing activiteiten het volwassenheidsniveau te bepalen. Op basis van dit volwassenheidsniveau wordt duidelijk wat de aandachtsgebieden zijn die op dat niveau het meeste rendement opleveren. Dit biedt vervolgens input voor de effort/gain inschaling waardoor zeer concreet overzicht ontstaat waaraan gewerkt kan worden om tot een optimaal resultaat te komen. OrangeValley onderscheidt vier volwassenheidsniveaus die duiding geven aan alle online marketingactiviteiten op dat moment.

Goal
Een datagedreven Contentstrategie

Data Driven Digital Growth

Wij leggen data als fundament onder de groei in marketing- en business doelstellingen. Data is duidelijk en geduldig. Als de concurrentie verandert, je doelgroep nieuw gedrag ontwikkelt of er nieuwe online kanalen en technieken bijkomen dan zien we dat in de data en daarmee verbeteren we gericht de marketingaanpak en resultaten.

Door data over doelgroepen, behoeftes, gedrag en succesvolle contactmomenten te analyseren ontstaan er nieuwe kansen. Kleine aanpassingen hebben al snel effect. Grotere aanpassingen hebben soms langer de tijd nodig en vragen om meer aanpassingen binnen de organisatie. Door onze data driven aanpak waarbij we rekening houden met het volwassenheidsniveau van de organisatie bereiken we het gewenste effect. Door diezelfde data driven digital marketing aanpak hebben we in veel markten succesvolle (award winnende) cases neergezet.

 

 

Duurzame relaties om digitale volwassenheid te bereiken

OrangeValley bestaat uit een groot team van datagedreven digital marketing experts met ruim 12 jaar ervaring in het beantwoorden van uitdagende en grootschalige digital marketing vraagstukken. Onze opdrachtgevers gaan duurzame relaties met ons aan om voor de lange termijn groei te realiseren en digitaal ‘volwassen’ te worden. Onze kennis, onafhankelijke positie en kritische houding faciliteren hierin en zorgen voor een unieke positie in de markt. Zo kunnen wij organisaties daadwerkelijk helpen hun (digitale) doelen te bereiken.

Bekijk onze opdrachtgevers

Maturity model
Customer Journey OV (2017)

Customer centric approach

In onze werkwijze hebben we vanaf dag één de klant centraal gesteld. Daarbij bedoelen wij niet alleen onze opdrachtgever, maar ook de klant van onze klant. Daar doen we het uiteindelijk voor en die doelgroep is cruciaal om succesvol digitale marketing te bedrijven. In een tijd waarin consumenten steeds meer van hun tijd besteden aan digitale media, is het ook van groot belang om een beter inzicht te krijgen in de klantreis van de doelgroep. Wij werken daarom met een benadering waarbij de customer journey staat. Of we nu met het Data & Insights-, Search Optimization-, Strategy- of Digital Advertising team onze klanten ondersteunen: Het centraal stellen van de doelgroep is het belangrijkste uitgangspunt binnen OrangeValley. Hiervoor moet je overgaan van (wat veel organisaties doen) kanaal-gericht, naar customer-centric. Op deze manier krijgen klanten een consistente ervaring ongeacht welk kanaal – of zelfs hoeveel kanalen – ze gebruiken om contact op te nemen met jouw organisatie.

Partner programma

Om snel te in te kunnen spelen op de veranderingen in de markt hebben we een langdurige en intensieve samenwerking met diverse toonaangevende internationale kennispartners. Deze partnerships garanderen ons:

  • Zeer vroeg op de hoogte van de productontwikkelingen zodat we daar in onze strategie en marketingaanpak rekening mee kunnen houden;
  • Toegang tot specifieke data om trends in de markt vroeg te kunnen traceren;
  • Voorsprong op de markt omdat we eerder worden geïnformeerd over nieuwe ontwikkelingen en zelfs soms al beta’s mogen introduceren bij een pre-rollout;
  • Kennisdeling en eerstelijns support waardoor we sneller en tegen lagere kosten nieuwe ontwikkelingen kunnen doorvoeren;
  • Support, we kunnen terugvallen op ons partnership waardoor we snel de juiste remedie vinden.

Bekijk alle partnerships

Partners-OV