Microsoft Advertising
Met campagnes op de browser van Microsoft heb je over het algemeen met minder concurrenten te maken. Hierdoor is het een interessant kanaal om tegen relatief lage kosten onder de aandacht van jouw doelgroep te komen.
Waarom adverteren via Microsoft Advertising?
- Lagere concurrentie
- Betere conversieratio
- Uitgebreide rapportage
- Integratie met andere Microsoft-producten zoals LinkedIn
Wat is adverteren met Microsoft Advertising?
Microsoft Advertising is het advertentieplatform van Microsoft. Met behulp van Microsoft Advertising wordt het mogelijk gemaakt om te adverteren op de zoekmachine van Microsoft. Het adverteren is vergelijkbaar met adverteren op Google, alleen heeft de zoekmachine van Microsoft (Bing) een kleiner marktaandeel. Het voordeel van het adverteren op dit platform is dan ook dat er minder concurrentie is, waardoor de kosten lager zijn. Door zowel op Google als op Bing te adverteren, wordt een groter publiek bereikt.
Wat kunt u bereiken met adverteren met Microsoft Advertising?
- Verhogen wat van de zichtbaarheid binnen de doelgroep
- Generen van leads en/of sales via uw website
Voordelen van Microsoft Advertising
Met Microsoft Advertising profiteer je van diverse voordelen die jouw online marketinginspanningen naar een hoger niveau tillen. Hier zijn enkele voordelen van Microsoft Advertising:
- Minder concurrentie in vergelijking met adverteren op Google
- Betere posities en lagere kosten per klik in vergelijking met adverteren op Google
- De combinatie van adverteren op Google en Microsoft zorgt voor een groot bereik
- Makkelijk campagnes importeren vanuit Google AdWords
- Bereiken van een aanvullend marktsegment (bijvoorbeeld oudere leeftijdscategorie en hoger segment in de markt).