Events

Bekijk de recap van Digital Marketing Live 2019!

 

Afgelopen donderdag 27 juni vond de 9e editie van Digital Marketing Live! plaats. We kijken terug op een zeer succesvol evenement en hopen dat jij ook een inspirerende dag hebt gehad! OrangeValley was wederom aanwezig, ditmaal samen met The HEINEKEN Company.

Tijdens de sessie op Digital Marketing Live! 2019 hebben Maria (The HEINEKEN Company) en Ortwin (OrangeValley) bekeken hoe bij Heineken Experience is gebouwd aan een succesvolle data driven groeistrategie. Ortwin stond stil bij de doelgroep(en) die (opnieuw) is gedefinieerd en hoe deze segmentatie is gebruikt om het conversieratio per doelgroep te verbeteren. Ook heeft hij gekeken naar het data-driven predictive model dat is ontwikkeld voor Heineken Experience en is besproken op welke manier je kunt werken om een kortere time-to-market en een snellere leercyclus te realiseren.

Bekijk de slides van onze presentatie met Heineken Experience terug

 

 

 

Roundtable | Data Driven Personas

Digital Marketeer Manon Kepel heeft tijdens de roundtablesessie op Digital Marketing Live! gesproken over de impact van Data-driven Personas op je digitale strategie. Data-driven zorgen voor een grote optimalisatieslag in je digitale strategie en dragen tegelijkertijd bij aan een resultaatgericht ontwikkelingsproces, waarbij je klant centraal staat. Anders dan buyer personas zijn data-driven persona’s volledig opgebouwd op basis van first & third party datasets. Bekijk de slides van Manon haar sessie en lees hier meer over Data Driven Personas in je digitale strategie.

 

 

 

 

Roundtable | Van ruwe data naar inzicht en acties

De honger naar data is nog altijd niet gestild. We willen alles meten, maar de grote hoeveelheden data brengen ook nieuwe uitdagingen met zich mee: wat zijn je rapportages en inzichten waard als de datakwaliteit te wensen overlaat? En hoe voorkom je dat er gevoelige persoonsgegevens in je data terechtkomen? In de roundtable sessie van Twan heeft hij laten zien wat er allemaal moet gebeuren in het traject van meten naar weten. Met als doel: bruikbare datasets die écht actionable inzichten opleveren, gericht op het verbeteren van je business doelstellingen. Bekijk de slides terug en hoor meer over dit topic op ons Digitale Transformatie event.