Data Driven Digital Marketing Event
Op donderdag 22 september 2016 van 13.00 tot 19.00 uur organiseert OMCN Festina Lente in samenwerking met ABN AMRO Digital Banking het eerste Data Driven Digital Marketing Event voor senior marketeers. Tijdens het event draait het om inhoudelijke marketingcases en relevante content gepresenteerd door marketeers zelf. OrangeValley is gevraagd om een bijdrage te leveren op dit evenement en een presentatie te geven met als onderwerp:
“De optimale mobiele SEA strategie stem je af op de customer journey”.
Danielle Schrier, senior consultant bij OrangeValley, gaat in op het inzetten van SEA in de gehele customer journey. Hoe optimaliseert u de campagnestructuur en biedstrategieën? Hoe verbetert u de structuur van uw campagnes en welke vernieuwde opties zijn er om meer uit uw (gecombineerde) biedstrategie te halen?
Keynote-spreker Mark Beekman vertelt hoe hij van Graydon Nederland een volledig data driven organisatie heeft gemaakt en welke successen dit heeft opgeleverd. Daarnaast legt Egbert Jan van Bel uit dat data driven digital marketing niet meer weg te denken zal zijn bij het centraal stellen van de klant en het voorspellen van zijn of haar gedrag. Egbert Jan is auteur van een reeks succesvolle marketingboeken, waaronder Klote klanten.
Naast deze keynotes kun je in gesprek gaan met 9 ervaren marketing sprekers met relevante praktijkvoorbeelden. Dankzij de ervaringen van deze ‘collega’ marketeers, krijg je actueel en vernieuwend inzicht in de mogelijkheden, problemen, leerpunten en ontwikkelingen die binnen je eigen organisatie bestaan.
Voor wie?
Het Data Driven Digital Marketing Event is bedoeld voor senior marketeers, die digital marketing op strategisch of tactisch niveau inzetten. Enerzijds marketeers die er relatief weinig van weten en nieuwe kennis willen vergaren. Anderzijds marketeers die zelf innovatief en creatief zijn, maar graag willen weten hoe het bij andere bedrijven is geregeld en daarover met elkaar in gesprek willen gaan.
Schrijf je nu in met 75% korting!
Schrijf je nu in voor het Data Driven Digital Marketing Event! Relaties van OrangeValley ontvangen een korting maar liefst 75% op de normale toegangsprijs van € 399 en kunnen met de kortingscode DDDOV16 voor slechts € 99 per persoon een kaartje kopen voor ons event. Er zijn slechts 100 plaatsen beschikbaar, dus wacht niet te lang.
Meer informatie over het programma, de locatie en aanmelden kan via www.dddme.nl