Online Marketing Update Event 2012
24 November 2011 vond het jaarlijkse Online Marketing Update Event 2012 in de Kas in Amsterdam plaats. Tijdens deze middag deelt
OrangeValley met een aantal boeiende sprekers de blik op het aankomende jaar en delen wij onze visie op 2012 met onze opdrachtgevers.
Hieronder vind u de video opname van het event:
Online Klantdialoog – Klaas Kroezen
Inbound Marketing – Mladen Sancanin
Social Media Strategie – Sjef Kerkhofs
Organisatie Online Marketing – Victor Kuppers
Online Marketing Maturity Model – Eduard Blacquière
Conversie optimalisatie – Mesut Karaman
Conversie attributie – Corné Hoogendoorn
Online Klantdialoog – Klaas Kroezen
directeur onderzoeksbureau WUA
Klaas Kroezen Directeur WUA gaat in op het consumentengedrag online. De ervaring van een groot aantal panelonderzoeken worden vertaald naar inzichten om het gedrag van de consument online te doorgronden en een succesvolle online dialoog te bewerkstelligen.
Ontvang de presentaties in uw e-mail | Terug naar boven
Inbound Marketing – Mladen Sancanin
Afdelingshoofd Klantwaardesturing SNS Bank
Mladen Sancanin – Afdelingshoofd Klantwaardesturing SNS Bank gaat in op de wijze waarop het online klantcontact is veranderd met de inbound marketing strategie van SNS en de wijze waarop beter ingespeeld kan worden op de klantbehoeften. Op het juiste moment en in de juiste context communiceren met de klant levert een 30 maal hogere attentiewaarde.
Ontvang de presentaties in uw e-mail | Terug naar boven
Social Media Strategie – Sjef Kerkhofs
auteur van het boek Social Media Strategies
Sjef Kerkhofs – Social Marketing manager Pondres gaat in op de wijze waarop de social media kan worden ingezet in de online marketing mix. Hij behandelt een aanpak om marketingstrategie te vertalen naar een doelgroeponderzoek,en kanaalkeuze en hoe de social media verankerd kan worden binnen de organisatie.
Ontvang de presentaties in uw e-mail | Download de whitepaper | Terug naar boven
Organisatie Online Marketing – Victor Kuppers
Online marketeer Zelf.nl
Victor Kuppers – Teamleider Marketing Proteq gaat in op de wijze waarop de online marketing is georganiseerd. Hoe in een complex landschap samen met externe online marketing partners een succesvolle samenwerking is vormgegeven.
Ontvang de presentaties in uw e-mail | Terug naar boven
Online Marketing Maturity Model – Eduard Blacquière
Consultant OrangeValley
Eduard Blacquière senior consultant bij OrangeValley gaat in op het inspelen op online marketing trends. Hoe met het maturity model van OrangeValley elke organisatie kan bepalen welke trend op welk moment relevant is. Per maturity level behandelt hij een aantal trends voor 2012.
Ontvang de presentaties in uw e-mail | Terug naar boven
Conversie optimalisatie – Mesut Karaman
Consultant OrangeValley
Mesut Karaman Consultant bij OrangeValley behandelt diverse cases en methodes op de conversie van een website te optimaliseren. Per niveau in het maturity model behandeld Mesut een paar factoren. Hij gaat kort in op technieken om de relevantie van de dialoog te verbeteren en hoe door segmentatie de conversie kan worden verbeterd. Methodes die hij kort behandeld” Steve Krug – Don’t make me think”, “Cialdini”, ” MBTI” ” Persuasion”
Ontvang de presentaties in uw e-mail | Terug naar boven
Conversie attributie – Corné Hoogendoorn
Consultant OrangeValley
Corné Hoogendoorn consultant bij OrangeValley gaat in op het belang van conversie optimalisatie voor 2012. Hoe hiermee het online marketing budget beter ingezet kan worden en welke (gratis) tools hiervoor beschikbaar zijn. Hij beschrijft verschillende modellen voor conversie attributie die afhankelijk van het volwassenheidsniveau van de organisatie ingezet kunnen worden. Daarbij maakt hij gebruik van het online maturity model van OrangeValley.
Ontvang de presentaties in uw e-mail | Terug naar boven