Nieuws

OrangeValley Group investeert in digital advertising kennis door strategische samenwerking Digital Heroes

Het digitale advertising landschap is de afgelopen jaren enorm veranderd en blijft in beweging door het wegvallen van third-party cookies en de nieuwe Europese wetgeving. Zowel adverteerders als agencies zullen mee moeten bewegen naar een meer duurzame digital marketing strategie. Het gebruik van first-party data en geavanceerde technologie om gepersonaliseerde, effectieve campagnes voor klanten te leveren is hiervoor essentieel.

Digital Heroes heeft een reputatie opgebouwd voor het leveren van resultaatgerichte media campagnes met behulp van geavanceerde data-analyse, waardoor ze perfect passen bij OrangeValley. Door de strategische samenwerking kan OrangeValley haar mogelijkheden op het gebied van digital advertising nog verder optimaliseren en haar klanten uitgebreidere, effectievere oplossingen bieden.

Ortwin Verreck, Managing CEO OrangeValley Group

“Wij zijn erg blij met de strategische samenwerking met Digital Heroes”, aldus de CEO van OrangeValley. “Dit is een mijlpaal in onze groei en ambitie om onze klanten de allerbeste digitale diensten en oplossingen te bieden. In een digitale wereld waarin steeds meer automatisering plaatsvindt wordt het belangrijker om te investeren in merkmarketing. Het onderscheidend vermogen van een merk, de customer experience, ook nadat een aankoop is voltooid wordt belangrijker. Dat is voor ons een reden om naast onze krachtige aanpak voor performance marketing te investeren in meer kennis in merkmarketing, brand campagnes en digitale kanalen zoals digital out of home en addressable TV. Daarnaast heeft Digital Heroes behoorlijk wat kennis en ervaring op het gebied van marketing automation. Met de cookieless wereld in het vooruitzicht en de verschuiving van outbound- naar inbound marketing wordt 1st party data steeds belangrijker. Middels deze samenwerking hebben we nu nog meer kennis in huis om klanten te helpen duurzame en effectieve campagnes te ontwikkelen”.

Rody van Vierssen, Directeur Digital Heroes

“Digital Heroes is al ruim 15 jaar actief in digital advertising. Het vakgebied is altijd in beweging geweest, maar de ontwikkelingen gaan nu wel erg hard. Het wordt steeds belangrijker om een goede data- en technische infrastructuur te hebben om relevante mediastrategie te ontwikkelen. Juist die kennis van OrangeValley op het snijvlak van marketing, data en techniek maakt dat er nog uitgebreidere oplossingen voorhanden zijn om campagnes naar een hoger niveau te tillen”.

Over OrangeValley Group

OrangeValley Group is een ambitieuze data driven digital marketing organisatie met een heldere aanpak en focus op groei. De combinatie van toonaangevende bureaus met elk hun eigen specialisme vormt een krachtige en waardevolle samenwerking in het streven naar een full service data driven digital agency. We werken samen vanuit dezelfde visie en aanpak met als focus het verbinden van marketing, data en techniek. Altijd met de eindklant en de customer experience als uitgangspunt. We anticiperen continu op relevante innovaties in de markt en lopen daardoor voorop in ons vakgebied. Hierdoor kunnen opdrachtgevers profiteren van maximaal digitaal resultaat en zijn we voor medewerkers de perfecte plek om door te groeien naar “de beste in ons vakgebied”.

Over Digital Heroes

Digital Heroes is een toonaangevende speler in de digitale advertentie-industrie die gespecialiseerd is in het leveren van resultaatgerichte campagnes met behulp van geavanceerde data-analyse. Met een focus op gepersonaliseerde en effectieve campagnes heeft Digital Heroes een reputatie opgebouwd voor het leveren van toegevoegde waarde aan klanten.

Ze combineren digital strategisch denken met een hands-on mentaliteit in de dagelijkse praktijk, dit wordt ondersteund door meer dan 15 jaar ervaring in digitale marketing en mediabeheer.

Einde persbericht:​ Noot voor de redactie

Voor meer informatie, interviewverzoeken of meer beeldmateriaal kunt u contact opnemen met Anouk Sintniklaas op telefoonnummer: 030-8200200 of via e-mail [email protected].