Nieuws

RTL tweemaal genomineerd voor CRO Awards

Onwijs trots! Samen met RTL zijn wij genomineerd voor de DDMA CRO Awards.

De nominatie is niet zomaar behaald. Er waren vele inzendingen van organisaties waar CRO een onderdeel is van het optimalisatieproces. Hieruit is RTL door de commissie genomineerd in twee categorieën: mobiel en personalisatie.

De directe concurrenten voor de award zijn Pearle, Harman (JBL), Transavia en Nespresso.

Martijn Stomphorst, managing director BlueElevation:

“Onwijs trots op RTL en ons team. Er wordt door RTL, samen met Online Dialogue en ons structureel gewerkt aan het optimaliseren van de klantreis voor bijvoorbeeld Videoland. Dit door gebruikersonderzoek te doen, duidelijke hypotheses op te stellen en daaruit impactvolle experimenten te ontwikkelen.”

Lucas Vos, Senior Conversion Specialist RTL:

‘We zijn erg blij met de bijdrage die BlueElevation aan ons CRO-proces en specifiek deze cases heeft geleverd.”

Het is bijna zover. Op 4 november wordt bekend of één van deze cases wordt erkend als het beste Nederlandse werk in conversieoptimalisatie en daarmee een van de DDMA CRO Awards heeft gewonnen

Neem contact op

Heb jij een CRO vraagstuk? Wij helpen je graag!