Video’s & presentaties: Kennisevent branding & performance marketing
Afgelopen donderdag 19 oktober vond het kennisevent Branding & Performance marketing plaats. Wij kijken terug op een succesvol evenement en hopen dat u ook een inspirerende middag heeft gehad.
De slides en de video’s van de presentaties treft u hieronder aan. Heeft u vragen naar aanleiding van een presentatie of heeft u ergens support bij nodig? Wij helpen u graag verder tijdens een afspraak met één van onze specialisten. Neem daarvoor contact met ons op via: 030 – 8 200 200 of mail naar [email protected].
Video’s kennisevent Inleiding: Branding & Performance marketing en de kracht van de combinatieHet kennisevent is gestart met een globale introductie van de belangrijkste trends en ontwikkelingen rondom branding en performance marketing en een toelichting op het programma en de sprekers.
Branding en performance marketing trendsVervolgens zijn wij dieper ingegaan op de markttrends rondom branding en performance. Vragen die zijn beantwoord zijn: Welke tools zijn er? Welke ontwikkelingen zijn er in de markt? Waarom wordt de combinatie tussen branding en performance marketing steeds belangrijker en waarom wordt het ook makkelijker om te combineren?
Strategieën voor branding & performance marketingIn deze presentatie is antwoord gegeven op de vraag: Hoe zet ik een strategie op waarin branding en performance samenwerken? Verder is stilgestaan bij hoe dit kan bijdragen aan een consistente merkbeleving en consistente boodschap in beeld en geluid. Daarnaast is er gefocust op het opstellen van een mediaplan, waarin zowel branding als performance terugkomt.
Audiences centraal bij branding & performance marketingHoe kunt u ervoor zorgen dat u de juiste audiences bereikt? Welke first en third party data kunt u gebruiken om gericht uw doelgroep te bereiken. In deze presentatie is daar inzicht in gegeven.
Kwalitatief valideren van merk uitingenHoe doet u kwalitatief onderzoek naar uw digitale campagne uitingen en waarom is dit van groot belang? Hoe komt u erachter of de communicatie in uw campagne helder is verwoord en of uw display campagne begrepen wordt door uw doelgroep voordat deze live gaat? In deze presentatie wordt u meegenomen in een mini eye-tracking onderzoek naar een display bannerset en zo is antwoord gegeven op een aantal belangrijke vragen omtrent performance marketing.
Attributie, meten en sturenHet is van belang om uw audiences over meerdere kanalen en devices te kunnen volgen, maar hoe doe u dat? Welke mogelijkheden van conversie attributie zijn er. In deze presentatie is antwoord gegeven op deze vraag en is gefocust op attributie modelling, om de customer journey over de verschillende devices te meten.
Online Marketing event 2017Woensdag 22 november organiseert OrangeValley het jaarlijkse Online Marketing event. Tijdens dit event staan specialisten van OrangeValley en externe specialisten stil bij de online marketing ontwikkelingen van het afgelopen jaar en kijken wij vooruit naar de trends van 2018. Het is de vijfde maal dat wij dit event organiseren en de verwachting is dat het erg snel zal gaan met de aanmeldingen. Meld u dus tijdig aan. Het volledige programma volgt binnenkort.
[gravityform id=”65″ title=”true” description=”true”]