OrangeValley klantendag 5 november – Laatste kans om u aan te melden
Als gewaardeerde relatie van OrangeValley willen we u bij dezen graag uitnodigen voor ons jaarlijkse Online Marketing Event op donderdag 5 november 2015.
We hebben traditiegetrouw, wederom een interessant programma samengesteld rondom het thema “grensverleggend in online marketing”.
Inspirerend programma “Grensverleggend in Online Marketing”
Tijdens het evenement zullen meerdere sprekers u informeren over de trends en ontwikkelingen op het gebied van online marketing. U krijgt zowel achtergrondinformatie van een aantal toonaangevende cases als inzicht in diverse belangrijke trends en ontwikkelingen. Hunkemöller zal een presentatie geven over hun succes met mobile marketing. Adometry komt spreken over data driven conversie attributie. De Jong Intra Vakanties behandelt hun conversie optimalisatie aanpak in een competitieve markt. Ook van Google krijgt u twee inspirerende presentaties en OrangeValley presenteert de laatste ontwikkelingen in ons vakgebied.
Nieuwe locatie – belangrijk!!
Gezien de enorme belangstelling en het grote aantal aanmeldingen wijken wij uit naar een grotere locatie.
Nieuwe locatie De Landgoederij Camminghalaan 30 3981 GH Bunnik Route via Google Maps |
Programma
14:30 Inloop met koffie en thee
15:00 Opening door Ortwin Verreck (OrangeValley) |
15:15 Online Marketing trends en ontwikkelingen – Eduard Blacquière (OrangeValley) Eduard Blacquière, principal consultant, vertaalt de visie van OrangeValley naar actuele en relevante trends in online marketing. Met het groeiende aantal touchpoints worden customer journeys steeds complexer. Inzicht hierin en het sturen op attributiewaarde is noodzakelijk om de komende jaren succesvol (online) marketing te bedrijven. |
15:35 Klantcase: het mobile succes van Hunkemöller – Bert Middendorp (Manager eCommerce, Hunkemöller) Bert Middendorp, manager e-commerce bij Hunkemöller, gaat in op het mobile succes van het bedrijf. “De retailer van het jaar” realiseert een omnichannel presence in het hart van de doelgroep: de ‘shero’. Mobiel speelt hierin een cruciale rol. Bert vertelt hoe Hunkemöller 1 miljoen app downloads haalde en hoe de conversie voor mobiel klanten vergroot is. |
16:15 Display track – Slimme & transparante media-inkoop – Anouk Sintniklaas (OrangeValley) Programmatic is de trend in display advertising: het geautomatiseerd inkopen en targeten van advertenties. Nu gaat het nog over display advertising, maar straks ook over andere media. Hoe zet je programmatic slim in? Hoe bepaal je op welk moment je aan welke gebruiker de juiste boodschap geeft? Anouk gaat in op deze en andere facetten van deze ontwikkeling. |
16:25 SEA track – Bereik je doelgroep, steeds meer geautomatiseerd – Michiel Mintjes (OrangeValley) SEA gaat al lang niet meer alleen om zoekwoorden en CPC prijzen. Belangrijker dan ooit is het om je doelgroep en hun customer journeys centraal te stellen. Met de vlucht die automatisering in SEA neemt verschuift de aandacht naar het geven van de juiste boodschap op het juiste moment, met de focus op life time value. |
16:35 SEO track – 4 SEO trends met impact – Sander Heilbron (OrangeValley) Meer dan de helft van alle zoekopdrachten bij Google wereldwijd komen vanaf mobiele apparaten. Daarbij geeft Google steeds vaker al het antwoord in de zoekmachine zonder dat je een website hebt bezocht. Deze en andere trends hebben impact. Sander vertelt wat dit betekent voor je SEO strategie. |
16:45 Innovatie & digital marketing trends 2016 – Daan Suijlen (Agency Development Manager, Google) Welke digital marketing trends zijn er zichtbaar in de markt en welke oplossingen worden in 2016 belangrijker. In deze presentatie wordt stilgestaan bij de verandering van het gedrag van de doelgroep, waar u zich als bedrijf mee bezig moet houden en wat Google ziet als de grootste opportunities binnen digital marketing. |
17:15 Web Analytics track – Alle touchpoints eerlijk beoordelen – Jesper Uittenbogaard (OrangeValley) Met een groeiend aantal touchpoints wordt de customer journey steeds complexer. Inzicht hierin is cruciaal om de komende jaren succesvol (online) marketing te bedrijven. Jesper gaat in op het eerlijk toekennen van de waarde aan elk touch point in de customer journey. |
17:25 Data driven attributie met Adometry – Gert-Jan Lagas (Manager Adometry Benelux & Nordics, Google) In deze presentatie gaat Gert-Jan in op twee onderdelen: Data Driven Attributie en TV Attributie. Waar er nu nog vaak gebruik wordt gemaakt van ‘simple rules based’ attributie biedt het door Google overgenomen Adometry de mogelijkheid om dit meer ‘advanced’ te beoordelen door middel van Data Driven Attributie. Tevens zal er kort worden ingegaan op TV attributie: hoe kun je de waarde van TV toekennen aan je online activiteiten? |
17:40 Klantcase: Het conversie succes bij De Jong Intra Vakanties – Marvin Soekra (E-commerce specialist, de Jong Intra Vakanties) Marvin Soekra vertelt hoe De Jong Intra Vakanties succes heeft geboekt met conversie optimalisatie. Hij gaat met name in op learnings op organisatieniveau. Welke rollen zijn er nodig? Welke werkvorm kies je? Hoe bepaal je welke testen je gaat doen? En hoe borg je de kennis en learnings? |
18:00 Innovatiekracht binnen Google – Gregory Torfs (Head of Agency Northern Europe, Google) Innovatie wordt steeds belangrijker in een snel veranderende wereld. Hoe zorgt een organisaties ervoor dat zij snel kunnen inspelen op de veranderingen in de markt en hoe belangrijk is het innovatievermogen van organisaties. In deze presentatie behandelt Gregory hoe vanuit Google continu gewerkt wordt aan het vergroten van het innovatievermogen en deelt de lessons learned. |
18:15 Lancering van … – Dylan Mouthaan (OrangeValley) …de inhoud blijft nog even een verrassing…! |
Na afloop is er tijd voor discussie en een goed verzorgde borrel. |
Routebeschrijving
De Landgoederij heeft een groot eigen parkeerterrein met voldoende parkeerplaatsen. Komt u met het openbaar vervoer, dan zorgen wij dat u vanaf station Bunnik wordt opgehaald. We verzoeken nog even aan ons door te geven als u graag opgehaald wilt worden.
Route via Google Maps