‘Branding & performance marketing en de kracht van de combinatie’ – Kennisevent 19 oktober
Hoe beter de reputatie van een merk is, hoe efficiënter online performance gedreven campagnes kunnen worden ingezet. Vaak zijn branding en performance nog sterk van elkaar gescheiden. Tijdens ons kennisevent gaan wij u helpen om inzicht te krijgen in de kracht van de combinatie.
Een goede dialoog waarbij branding en performance campagnes naadloos op elkaar aansluiten. Dat is de ambitie. Maar hoe zorgt u ervoor dat u de klant de juiste keuzes laat maken? Hoe kan de reputatie van een merk tijdens het beslissende moment in een aankoop het verschil maken? Welke mogelijkheden zijn er om dit te realiseren en welke technologische ontwikkelingen dragen hieraan bij?
Ons kennisevent heeft als doel om meer aandacht te geven aan het bouwen van de brug tussen branding en performance. Achteraf weet u hoe online branding en performance strategieën effectief kunnen worden gecombineerd en elkaar kunnen versterken.
Tijdens ons kennisevent gaan experts van OrangeValley, DDMA, D•IS•XT en Adform in op de laatste ontwikkelingen en mogelijkheden van branding en performance marketing. Neem deel aan ons event, laat u inspireren en doe vrijblijvend kennis op. Klik hier voor het aanmeldformulier.
Het programma voor het event is als volgt:
Programma
14:00 Inloop met koffie en thee |
14:30 Inleiding en programma Ortwin Verreck: Managing Director OrangeValley Er wordt gestart met een globale introductie van de belangrijkste trends en ontwikkelingen rondom branding en performance marketing en een toelichting op het programma en de sprekers. |
14.45 Markttrends Dennis van der Biezen: Digital Director Digital Director Dennis gaat dieper in op de markttrends rondom branding en performance. Vragen die hij beantwoord zijn: Welke tools zijn er? Welke ontwikkelingen zijn er in de markt? Waarom wordt de combinatie tussen branding en performance marketing steeds belangrijker en waarom wordt het ook makkelijker om te combineren? |
15.00 Digitale strategie Rachel van Staalduinen: Digital Director Rachel geeft antwoord op de vraag hoe u een strategie opzet waarin branding en performance samenwerken en hoe dit bijdraagt aan een consistente merkbeleving en consistente boodschap in beeld en geluid. Daarnaast staat Rachel stil bij hoe u een mediaplan, waarin zowel branding als performance terugkomt, op kunt stellen. |
15.35 Audiences Eduard Blacquire: Digital Director Hoe kunt u ervoor zorgen dat u de juiste audiences bereikt? Welke first en third party data kunt u gebruiken om gericht uw doelgroep te bereiken. Eduard geeft hier inzicht in tijdens zijn presentatie over Audiences. |
15:35 PAUZE |
16.05 GDPR Wetgeving Matthias de Bruyne: Legal Counsel Privacy (DDMA) Welke verandering in de wetgeving komt eraan en hoe bereidt u zich hier efficiënt op voor als organisatie. Wat betekent deze verandering voor de online marketeer die gericht zijn doelgroep wil bereiken en hoe gaat u na 1 januari 2018 met uw data om? Matthias de Bruyne van DDMA deelt met ons de belangrijkste ins- en outs van de GDPR wetgeving. |
16.25 Kwalitatief valideren van uw brand uitingen Tom de Kort: Conversie Optimalisatie Consultant Hoe doet u kwalitatief onderzoek naar uw digitale campagne uitingen en waarom is dit van groot belang? Hoe komt u erachter of de communicatie in uw campagne helder is verwoord en of uw display campagne begrepen wordt door uw doelgroep voordat deze live gaat? Tom neemt u mee in een mini eye-tracking onderzoek naar een display bannerset en geeft zo antwoord op een aantal belangrijke vragen omtrent performance marketing. |
16.40 Klantcase Vanuit een specifieke praktijkcase geeft een specialist van Adform advies over de samenwerking tussen marketing en performance afdelingen. |
16.55 Attributie modelling & meten KPI’s Jesper Uittenbogaard: SeniorConsultant Het is van belang om uw audiences over meerdere kanalen en devices te kunnen volgen, maar hoe doe u dat? Welke mogelijkheden van conversie attributie zijn er. Jesper geeft hier antwoord op en staat tot slot stil bij attributie modelling, om de customer journey over de verschillende devices te meten. |
17:15 Discussie & Borrel Het event wordt afgerond met de gelegenheid voor vragen en discussie over het event. Daarnaast staan we stil bij belangrijkste take outs van vandaag. Na afloop is er een goed verzorgde borrel. |
Locatie – Kantoor OrangeValley
Locatie Event:
OrangeValley
De Corridor 27
3521 ZA Breukelen
Route via Google Maps