Nieuws

Flinders en OrangeValley trappen samenwerking succesvol af

 

Met meer dan 150 internationale top designer merken als HAY, Vitra en Muuto is Flinders een van de grootste online woonwinkels in het luxere segment van Nederland en België. Met een sterke passie voor interieurdesign en een collectie van meer dan 43.000 producten, helpen zij hun consumenten aan een mooie, hippe indeling van elke ruimte.

Flinders helpt consumenten én interieurprofessionals (architecten, stylisten) om de mooiste woon- en werkomgevingen te creëren. Dit doet Flinders door te inspireren, adviseren en te ontzorgen. Op online vlak wil Flinders sneller groeien dan de totale markt voor online Home & Living. Om dit te kunnen realiseren hebben Flinders en OrangeValley de handen ineen geslagen om digitale strategieën en data gedreven marketing activiteiten uit te werken en te optimaliseren.

Oscar Diele, CEO van Flinders: “Wij hebben gekozen voor OrangeValley, omdat ze niet alleen helpen bij het aanscherpen en ontwikkelen van de digital marketingstrategie, maar ook bij de implementatie en uitvoering hiervan. We willen in onze paid strategie de transitie maken van een ROAS gedreven naar een POAS gedreven werkwijze. Daarbij heeft OrangeValley innovatieve oplossingen ontwikkeld rondom de aansturing van zowel SEA, SEO als rapportages en analytics. Het team van OrangeValley is betrokken en gemotiveerd, denkt proactief mee met onze business, is pragmatisch en levert concrete resultaten.” 

Een goede samenwerking start vanaf het begin. OrangeValley vindt het belangrijk om zich helemaal te kunnen inleven in wat Flinders beweegt, waar ze naartoe wil, wie haar klanten zijn en hoe we deze klanten weten vast te houden. Op deze manier kunnen we samen werken aan een duurzame relatie waar we elkaar begrijpen en uitdagen om iedere dag het beste uit de samenwerking te halen.