De rebranding is een feit, BlueElevation is live!
Het is zover, BlueElevation is live!
Een nieuwe naam, een nieuwe huisstijl en een verbreding van de dienstverlening die 42functions bood. Een compleet aanbod van oplossingen om ons, meer dan ooit te voren, te richten op het creëren van een betere relatie tussen merken en mensen. Nog meer focus op customer experience, zodat we de best mogelijke gebruikerservaring voor jouw klanten bieden.
Onze missie is het creëren van een betere toekomst voor organisaties en klanten. Een wereld vol gelukkige klanten. Dit bereiken we door de customer experience en de performance de meest belangrijke innovatie inspanningen te maken. Door het bieden van de best mogelijke gebruikerservaring wordt er meer verkocht, blijven klanten loyaal en delen ze hun positieve ervaring met anderen.
BlueElevation ondersteunt jou klantgericht te innoveren.
Waarom een rebranding?
Wij zien dat de wereld verandert. Digitale (technologie) ontwikkelingen volgen elkaar snel op. Er zijn steeds meer mogelijkheden om de gebruikerservaring te verbeteren. Wij worden enthousiast van deze nieuwe mogelijkheden. Daarom willen wij nog meer focus op customer experience, de best mogelijke gebruikerservaring voor jouw klanten. Customer experience stopt niet bij design & development maar gaat verder.
Wij hebben de laatste jaren nagedacht over wie of wat we nu eigenlijk zijn. We hebben gekeken naar onze huidige dienstverlening, de veranderingen in de wereld, de nieuwe digitale (technologie) ontwikkelingen. We zijn tot de conclusie gekomen dat de huidige dienstverlening niet meer aansluit bij onze visie. Ook sluit het logo en de huisstijl niet meer aan bij wie we zijn. Wij staan voor innovatie. Wij streven naar een betere toekomst voor onze klanten en consumenten. Wij creëren digitale producten volgens de outside-in methodiek, volledig gericht op customer experience, het bieden van de best mogelijke gebruikerservaring.