Verslag Programmatic Marketing Event
Woensdagmiddag 20 mei 2015 organiseerden wij een klantevent over Programmatic Marketing. Als marketeers zitten we in een omgeving die continu in beweging is en snel transformeert. Een ding blijft echter hetzelfde: we willen allemaal de juiste doelgroep bereiken, op het juiste moment, met de juiste boodschap. Programmatic marketing speelt hier perfect op in.
Met opkomst van ruim 40 relaties was het weer een groot succes. Hieronder vindt u een fotoverslag en kunt u de presentaties nogmaals bekijken. Lees ook de belangrijkste learnings van het event.
Presentaties
1. Opening Ortwin – Programmatic Marketing Event 2015
2. Partner 3MO – Ivonne Boumeester & Gina ter Elst Marketing blik op programmatic
3. Parallelsessie Thijs – De juiste boodschap aan de juiste doelgroep op het juiste moment
4. Parallelsessie Robert & Michiel – Haal meer rendement uit je SEA campagnes
5. Parallelsessie Kelly – De evolutie van Display Advertising
6. Google – Gielke Burgmans Demystifying Programmatic Marketing
7. MediaSynced – Robbert Kleijwegt “The moments that matter”
8. Afsluiting Anouk – Samenvattend Programmatic Marketing Event 2015
Foto’s
Hieronder vindt u een korte foto-impressie van het event: