Hero banner marketing high resolution

Display Advertising

Display Advertising is een effectief online marketing instrument om een groot publiek en specifieke doelgroepen te bereiken. Het Display Advertising team van OrangeValley helpt jou bij het bereiken van je doelgroep, met de juiste uitingen, op het juiste moment. 

Waarom Display Advertising?

  • Uitstekend inzetbaar voor het vergroten van merkbekendheid  
  • Groot bereik door GDN en publishernetwerken
  • Verschillende targeting strategieën, ook cookievrij
  • Visueel aantrekkelijke beelden, zowel statisch, dynamisch of video’s
  • Zelfs het realiseren van conversies is mogelijk met dit kanaal

Het Display Advertising team zet effectieve display advertenties op om blijvende relevantie te bieden aan jouw doelgroep.

Sander

“Elke advertentie is een kans om een verhaal te vertellen. Met Display Advertising maken we van jouw merk een verhaal dat blijft hangen, inspeelt op emoties en aanspoort tot actie.”

Display Advertising

Display Advertising nog even kort uitgelegd

Display Advertising is het (zo slim mogelijk) inkopen van advertentieruimte op verschillende websites, sociale netwerken en apps. De advertenties kunnen bestaan uit beelden, zowel statisch als dynamisch, maar ook uit video’s en branded players van allerlei verschillende formaten. Zelfs het gebruik van een Home Page Take Over of een interscroller is mogelijk met Display Advertising. Door de vele targetingmogelijkheden kan je met Display Advertising op elk moment van de dag jouw doelgroep bereiken, of dat nou via first party data, contextual targeting of via een affiniteits- of interessedoelgroep is. Ook is het mogelijk om een cross-channel aanpak toe te passen, door te targeten op de verschillende apparaten die jouw doelgroep gebruikt, zoals desktop PC, laptop, tablet en smartphone.
 

Neem contact op

Maturity Model

Het belang van Display Advertising

Het wordt steeds belangrijker om onder jouw doelgroep aanwezig te zijn, maar ook steeds lastiger om te bepalen waar jouw doelgroep zich echt bevindt. Vooral wanneer alle cookies gaan verdwijnen. Met Display Advertising kan je jouw doelgroep gegarandeerd bereiken vanwege de vele targetingmogelijkheden. Zo is het mogelijk om volledig contextual te targeten, zodat jouw advertentie enkel bij relevante artikelen wordt geplaatst. Naast aanwezig zijn op de juiste plekken, speelt de look van de advertentie ook een grote rol. Met Display Advertising heb je verschillende mogelijkheden om op te vallen met een visueel sterk aantrekkelijke uiting. Denk hierbij aan een dynamische HTML5 banner, een branded player of een Home Page Take Over. 

Service design aanpak

Onze Display Advertising aanpak

Het vergaren en benutten van relevante data is essentieel voor het creëren van blijvende relevantie en aantrekkelijke uitingen voor je doelgroep. Deze aanpak wordt namelijk steeds belangrijker voor het succes van advertentiecampagnes. Aan de hand van het online maturity model helpen wij je te bepalen welke doelen het beste passen bij jouw organisatie. Display advertentiecampagnes worden zodoende doelgericht uitgevoerd en tonen advertenties met een relevante boodschap voor jouw doelgroep op het juiste moment.
 

Neem contact op

import_-undraw_Work_chat_re_qes4-removebg-preview-png

OrangeValley helpt je graag!

Als ervaren online marketingbureau zijn wij gespecialiseerd in het inrichten van advertentiecampagnes die relevant zijn binnen elke fase van de customer journey. Voorafgaand aan elke Display campagne zal een mediaplan worden opgesteld met daarin gedetailleerd weergeven hoe we jouw doelstellingen waar kunnen maken. Na akkoord op het plan, starten wij met het inrichten van de campagne waarbij de focus ligt op de juiste content op het juiste moment bij de juiste doelgroep over te brengen. Dit kan binnen één platform zijn, zoals Google Ads, maar wij zijn ook gespecialiseerd in andere platformen zoals Display & Video 360 (DV360) en Campaign Manager 360. Tijdens de campagne zal actief worden geoptimaliseerd om de afgesproken KPI’s te behalen, en indien mogelijk zelfs te overtreffen, op basis van constante analyses en evaluaties. Na afloop van de campagne vindt altijd een eindevaluatie plaats. Tussentijdse evaluaties kunnen in overleg ook plaatsvinden. 

 

Interesse in Display Advertising? Neem contact op!