Customer Experience als discipline binnen organisaties is tegenwoordig dé manier om het onderscheidend vermogen in de markt te vergroten en mee te gaan in de verwachting van de klant. Steeds meer bedrijven maken van de ‘klantervaring’ een gelijknamige discipline op MT niveau in hun organisatie. Middels een Customer Experience Scan vanuit ons CX Maturity model ontdek je hoe klantgericht jouw organisatie is.

Wat kun je verwachten als uitkomst van een CX Maturity scan?

  • Direct een overzicht van CX volwassenheid score
  • Inzicht van mogelijke vervolgstappen
  • Optimaliseren van de volwassenheid van CX

Waarom CX Maturity Scan?

Wil jij ontdekken hoe volwassen jouw organisatie is op het gebied van Customer Experience? Met onze CX Maturity Scan krijg je direct inzicht in de huidige positie van jouw organisatie en wat ervoor nodig is om hier verder in te ontwikkelen. 

De CX Maturity Scan maakt deel uit van onze Customer Experience Maturity Model, waarop wij organisaties analyseren, evalueren en doelgericht verder helpen op het gebied van (business)strategie, data, bedrijfscultuur, klantbehoeften, service design en innovatie in relatie tot de Customer Experience.

Hoe werkt de CX Maturity Scan?

Aan de hand van zes fundamenten van CX Volwassenheid vragen we je om uitspraken over je organisatie te beoordelen. Hierdoor krijg je inzicht in de prestaties van jouw organisatie op het gebied van CX. Bovendien ontdek je de gebieden die geoptimaliseerd kunnen worden, waardoor je organisatie naar een hoger niveau van CX gebracht kan worden.

Doe de gratis CX Maturity Scan

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!