Advertising

Alles over The Cookieless Future

 

Tijdens de Online Conference van 15 april zijn de belangrijkste vragen omtrent ‘The Cookieless Future’ beantwoord. Bekijk de expert sessies terug om je optimaal te kunnen voorbereiden op de toekomst. In deze blog part 1. 

De optimale voorbereiding op een cookieless future

Tijdens de online conference namen experts van OrangeValley, de DDMA en Centraal Beheer de kijkers mee in de belangrijkste technische, strategische en organische wijzigingen die de cookieless future met zich mee brengt. Onderstaande expert video’s gaan in op de invloed van een wereld zonder cookies. Gericht op Marketing in het algemeen, Paid Search en interne teams. Binnenkort volgt deel 2, houdt daarvoor onze blog in de gaten.

Marketing in een Cookieless wereld

Tijdens deze sessie neemt digital strateeg Andries Hiemstra ons mee in hoe een wereld zonder cookies eruit komt te zien. Hij bespreekt cruciale ontwikkelingen en oplossingen die relevant zijn voor organisaties die zich optimaal willen voorbereiden op the cookieless future.

De invloed van The Cookieless Future op Paid Search

Tijdens deze sessie deelt Duncan van Dijk wat de invloed van een wereld zonder cookies is én wordt voor Paid Search. Er komen cruciale ontwikkelingen en oplossingen voorbij die relevant zijn voor elke adverteerder die zich optimaal wil voorbereiden op de toekomst.

Hoe kun je intern voorbereiden op The Cookieless Future?

Tijdens deze sessie bespreken experts van OrangeValley en Centraal Beheer op basis van interne en externe ontwikkelingen wat de beste aanpak is om een organisatie in de breedte voor te bereiden op The Cookieless Future.

Hoe nu verder?

The cookieless future is mogelijk de meest impactvolle ontwikkeling op het gebied van Digital Marketing. Toch kan het, met een juiste voorbereiding, heel rooskleurig uitpakken voor adverteerders, uitgevers en consumenten. Onze experts gaan hierover graag met je in gesprek. Neem contact met ons op via [email protected] of laat je gegevens achter op onze contact pagina.