Case Hunkemöller: Hunkemöller en OrangeValley zijn genomineerd voor 2 European Search Awards
Hunkemöller en OrangeValley hebben het afgelopen jaar hard gewerkt aan een unieke en zeer succesvolle aanpak voor SEO A/B testing. Dit project is in februari als case ingediend voor de European Search Awards van 2021. Vandaag is bekend gemaakt dat de case is genomineerd in twee verschillende categorieën.
De European Search Awards worden jaarlijks uitgereikt voor de beste, meest innovatieve en vooruitstrevende cases op het gebeid van Search. Vandaag is de shortlist met nominaties bekend gemaakt. OrangeValley en Hunkemöller zijn twee keer genomineerd, in de volgende categorieën:
- Most Innovative Campaign (SEO) (Large)
- Best Use of Data (SEO) (Large)
Afgelopen jaar werd OrangeValley samen met KPN ook al drie keer genomineerd. Dit was voor een innovatief project omtrent een combined search strategie. Het bleef toen bij drie nominaties. We hebben goede hoop dat we ditmaal een ronde verder komen en op 27 mei een mooie award mee naar huis nemen!
Bedankt Hunkemöller en Search Optimization team!
We werken alweer 8 jaar samen met Hunkemöller en hebben inmiddels geweldige stappen gezet als het gaat om Search optimalisaties voor de verschillende platformen. Een veelbesproken project is dat omtrent SEO A/B Testing, wat heeft bijgedragen aan substantiële bedrijfsresultaten. Voortrekker van dit gehele traject is Sr. SEO specialist Koen Leemans, daarom speciaal voor hem een groot compliment. Uiteraard is het een inspanning van het volledige team binnen Hunkemöller en OrangeValley geweest. Chapeau en nu op naar de finale!