Klantevent 2014: Touch, Tell, Sell
Donderdagmiddag 23 oktober 2014 organiseerden wij ons jaarlijkse klantevent. Tegelijkertijd was het de officiële opening van ons vernieuwde kantoor, waar bijna 60 opdrachtgevers bij aanwezig waren.
Hieronder vindt u een fotoverslag en kunt u de presentaties nogmaals nalezen.
Presentaties
De keynote presentaties vindt u hieronder:
1. Online marketing trends – Eduard Blacquière, OrangeValley
Eduard sprak onder meer over de Penguin update:
2. Branding & Performance Marketing & Connecting the Dots – Boudewijn Elsenburg, Google
3. Simyo de kracht van tevreden bellers – Mischa Oudorf & Lieve Gerretsen, Simyo
4. SEO trends & aanpak – Martin Joosse, OrangeValley
Martin behandelde onder andere de volgende onderwerpen:
5. Conversie optimalisaties trends & aanpak – Dylan Mouthaan, OrangeValley
Dylan sprak onder andere over de conversiescan:
6. SEA trends & aanpak – Raoul Lemoine, OrangeValley
Raoul sprak onder meer over de volgende onderwerpen:
- AdWords exact match, binnenkort niet meer ‘exact’
- Remarketing, hoe wordt mijn Shopping Cart verlater een converteerder?
7. Display advertising trends & aanpak – Anouk Sintniklaas, OrangeValley
Foto’s
Hieronder vindt u een korte foto-impressie van het event en tevens een aantal foto’s van ons vernieuwde kantoor:
Gastsprekers bij OrangeValley
Impressie van de zaal