Medicura en OrangeValley winnen Gouden Dutch Interactive Award

De Dutch Interactive Awards worden elk jaar uitgereikt voor de meest toonaangevende digitale prestaties in de markt. Medicura en OrangeValley waren maar liefst twee keer genomineerd in de categorieën B2B Ecommerce en Ecommerce. Op 8 juni 2023 wisten Medicura en OrangeValley een gouden award in de wacht te slepen in de categorie B2B ecommerce, met de case 'Customer centric e-commerce verbetert leven zorggebruikers!'. Een enorme prestatie en erkenning voor het harde werk.

Remco Breukers, Marketingmanager Medicura: ''Door de customer centric aanpak van OrangeValley hebben we een platform ontwikkeld, dat echt aansluit bij de behoefte en de customer journey van de klant. De webshop is enorm gegroeid in omzet en we verwachten deze groei de komende jaren door te zetten''.

Medicura levert medische hulpmiddelen voor tijdelijk of langdurig gebruik. Met een duurzaam gerichte aanpak wil Medicura goede medische hulpmiddelen beschikbaar stellen voor hulpbehoevenden. Vanwege het feit dat de vorige website niet voldeed aan de groeiende wensen van de organisatie moest Medicura, om de grote ambities waar te maken, naar een robuuster e-commerce systeem met meer groei mogelijkheden.

Gouden Award

 

Met het bouwen van een nieuwe website met de customer journey in gedachten en een online marketingstrategie voor de activatie werd er een goede oplossing gevonden voor deze uitdagingen. Dankzij een klantgerichte e-commerce strategie, B2B2C webwinkel en digitale marketingcampagnes ervaart Medicura een onwaarschijnlijke groei, waardoor hulpbehoevende comfortabeler en langer zelfstandig thuis kunnen blijven.

Lees meer over de award winning case