OrangeValley met Independer.nl genomineerd voor 'De Speld' award
OrangeValley is met een case van Independer.nl genomineerd voor de zoekmachinemarketing award ‘De Speld’ 2011!
Deze zoekmachinemarketing prijs wordt jaarlijks uitgereikt op het SES Amsterdam congres, dit jaar op 6 oktober.
De Speld award
De zoekmachinemarketing award ‘De Speld’ wordt jaarlijks uitgereikt aan het bedrijf dat een toonaangevende prestatie laat zien op het gebied van zoekmachinemarketing.
Voor De Speld award kunnen cases, tools, onderzoeken of andere initiatieven gerelateerd aan zoekmachinemarketing ingezonden worden.
De Speld inzendingen worden door een jury beoordeeld op het innovatieve karakter, de behaalde resultaten en de bijdrage aan de zoekmachinemarketing markt.
OrangeValley case: Independer.nl Rich Snippets
Vanuit OrangeValley hebben we een zoekmachinemarketing case van financiële vergelijkingssite Independer.nl ingezonden. En we zijn genomineerd!
Onze case laat zien hoe de inzet van zogeheten “Rich Snippets” leidt tot een hoger rendement uit Google.Daarbij is gekeken naar het gecombineerde effect van zowel de gesponsorde zoekresultaten (Google AdWords) als de organische zoekresultaten (SEO).
De case is gepubliceerd: “Hoger Google rendement door Rich Snippets”
Lees en leer meer over de OrangeValley Zoekmachinemarketing aanpak