OrangeValley @ IAM '11
IAM’11 is het allergrootste event voor online marketing in Nederland, waarbij OrangeValley sterk vertegenwoordigd is met 2 sprekers en een bijdrage aan de sessie van het DDMA.
Meer rendement uit uw online budget
15 Juni, 14.30-15.00, Theater 6, door Egan van Doorn
Investeringen in online media uitingen vormen tegenwoordig een vast onderdeel binnen de mediastrategie van Nederlandse bedrijven. De markt voor online adverteren blijft sterk groeien en is inmiddels groter dan de markt voor TV Reclame.
Kijkend naar het belang en het percentage van het marketingbudget die de inkoop van online media inneemt, verbazen wij ons met regelmaat over de grip die bedrijven hebben op de geïnvesteerde marketingeuro´s. Wij zijn van mening dat het belangrijk is om te allen tijde zelf een vinger aan de pols te houden.
In een aantal stappen leggen we uit hoe je zelf als online marketeer op basis van webanalyses je marketingbudget effectief kunt bijsturen. We werken naar betere zoekmachine marketing, meer relevante en waardevolle bezoekers en hoe de mediakosten voor een bezoeker minder worden door de juiste combinatie van SEO en SEA in te zetten. Vervolgens geven we met behulp van cases aan hoe u concreet de conversie van uw site kan vergroten en hoe u de klantwaarde van bezoekers kunt verhogen.
Zoekmachinemarketing update
16 Juni, 15.40-16.05, Theater 8, door Eduard Blacquière
De ontwikkelingen in zoekmachinemarketing gaan steeds sneller: Google Shopping, Instant Search, Personal Search. Hoe kunnen deze nieuwe technieken concreet worden ingezet? De aanpak wordt ondersteund met praktijkcases van OrangeValley.
Als bezoeker bent u na afloop instaat om te bepalen of de nieuwe ontwikkelingen in zoekmachinemarketing voor u relevant zijn en hoe u er concreet mee aan de slag kunt.
DDMA @ IAM
De samenwerking tussen verschillende marketing disciplines (online en offline) is van groot belang. De Dutch Dialogue Marketing Association (DDMA) spreekt op IAM met verschillende experts, waaronder Ortwin Verreck (OrangeValley), over hoe hun kennisgebied goed kan samenwerken met andere kennisgebieden.