Presentaties “Data-Driven Marketing naar de volgende versnelling in 2017”
Op donderdag 24 november heeft OrangeValley het “Data-Driven Marketing in de volgende versnelling in 2017” event georganiseerd. Deze middag is er door de specialisten van OrangeValley, Google, DDMA, Centraal Beheer en Ahold ingegaan om Data-Driven Marketing.
Presentaties “Data-Driven Marketing in de volgende versnelling in 2017”
Met de opkomst van 100 relaties, was het een geslaagd event. Hieronder kunt u de presentaties (nogmaals) bekijken.
1. Welkom en opening Ortwin Verreck
Highlights:
- Investeren in kennis Digital Marketing
- Nieuw kantoor OrangeValley
- Stijging Advertentie-uitgaven online
2. Online Marketing trends en ontwikkelingen – Eduard Blacquière (OrangeValley)
Highlights:
- 1-op-1 online communicatie via massamedia
- Data customer journey cruciaal
- Automatisering Online Marketing
3. DDMA Data-driven Marketing: de stand van zaken in Nederland (DDMA-Sanne Mulder)
Highlights:
- Nieuwe Privacy Wetgeving 2018
- Breng datastromen in kaart!
- Onderzoek perceptie Privacy
4.Data-driven Marketing van KPI Framework tot Predictive Model – Jesper Uittenbogaard (OrangeValley)
Highlights:
- Nieuwe online marketing tools van Google
- Preditive Analysis
- Forecasting en KPI Framework
5. Conversie optimalisatie: ‘The State of Conversie Rate Optimization’ (Google – Jorden Lentze)
Highlights:
- CRO afdelingen binnen bedrijven
- Testen en falen om te leren
- Programmatic de standaard
6. De ontwikkelingen binnen programmatic buying – Carolina Massaro (OrangeValley)
Highlights:
- Programmatic Advertising als standaard
- Data (Social Media) advertising waardevol voor targeting
- Personalisatie en User Experiens optimalisatie
7. Display track – Data-Driven programmatic marketing – Kelly Siemons (OrangeValley)
Highlights:
- Relevant zijn met 1st en 3rd party data
- Touch Tell Sell en data in de customer journey
- Real Time Optimalisatie
8. SEA track – Paid Search Strategie om de Customer Journey – Thijs Glass (OrangeValley)
Highlights:
- Begrijp de context van de gebruiker
- Data in relatie tot het Maturity Model
- De waarde van bidmanagement i.c.m. CRM Data
9. Content Track – Contentmarketing, doelgroep en customer journey centraal – Ronald Voorbergen (OrangeValley)
Highlights:
- De basis van data-gedreven content
- Contentmarketing binnen de Customer Journey
- Content aansluiten op de doelgroep
10. SEO Track: Veranderend zoekgedrag en het belang van goede content – Sander Heilbron (OrangeValley)
Highlights:
- Mobile-first als basisvoorwaarde
- Het belang van Google’s Mobile-first indexing
- Artificial Intelligence en Google
11. Case Centraal Beheer “Even Apeldoorn bellen” en data-driven marketing – (Centraal Beheer – Edwin Jansen)
Highlights:
- Requirements Data verzameling en verrijking
- Audience management
- Data Management Platforms en must-sees
12. Data gedreven Conversieoptimalisatie – Peter Abrahamse (OrangeValley)
Highlights:
- Data in plaats van ‘een idee’ als bewijs voor conversie optimalisatie
- Onderzoek sleutel tot online resultaat
- Naar een data-gedreven optimalisatie proces
13. Case: Ervaringen met conversie optimalisatie bij Ahold (Roel Willems)
Highlights:
- Van Ad Hoc naar structurele test organisatie
- Intensief testen als discipline voor validering
- Va Single Lane- naar Multi-Lane testing
Heeft u vragen naar aanleiding van de presentatie, bel dan 030 – 8 200 200 of mail naar [email protected].