Customer Data
Haal het maximale uit jouw customer data!
Werken met klantdata!
- Customer data is de toekomst
- Een goede datastrategie is essentieel voor moderne bedrijven
- Roadmap voor jouw datalandschap
- Customer centric werken in 6 stappen
- Ervaren dataspecialisten staan voor jou klaar
Een datagedreven organisatie start bij OrangeValley
De martech-industrie groeit en daarmee ook de behoefte aan middelen om de klant maximaal centraal te zetten. Maar wie is die klant nu eigenlijk precies en wat zijn de behoeften van die klant? Klantdata wordt steeds belangrijker bij het creëren van het antwoord op deze vragen.
Dit zijn voorbeelden van vraagstukken waar het customer data team je bij kan helpen:
- Hoe krijg je klantinzichten?
- Hoe zorgen we er voor dat klantinzichten centraal worden geborgd in de organisatie?
- Hoe zorg ik dat de hele organisatie vanuit een data gedreven strategie handelt?
- Hoe meet ik de impact van mijn marketing inspanningen op mijn klanten?
“Met de juiste balans tussen databeheer en datamanagement, profiteer je van grote voordelen”
Benut de meerwaarde van jouw data
Customer data is essentieel voor bedrijven die willen groeien. De klant centraal zetten, betekent weten wie je klant is en wat hen beweegt om bij jouw organisatie uit te komen. Wie zijn klanten vervolgens op een effectieve manier wil bereiken, moet deze kennis en inzichten gebruiken. Een Customer Data Platform (CDP) maakt dit voor jouw organisatie inzichtelijk. Middels personalisatie maak je het vervolgens persoonlijk. Met onze Customer Data Strategie helpen wij jou bij het maken van de juiste keuzes en het benutten van de meerwaarde van jouw data.
Het begint bij een roadmap voor jouw datalandschap
Wij stellen een roadmap op voor jouw datalandschap. We kijken naar je huidige situatie, identificeren de benodigde klantdata en de klantinzichten die we hieruit kunnen onttrekken. Vervolgens brengen we de mogelijkheden voor de toekomst in kaart. We kijken welke tooling aansluit bij de organistie en welke data visualisaties we kunnen maken om de juiste keuzes te maken.
Werken vanuit customer data
Onze aanpak om het maximale uit jouw customer data te halen omvat 6 essentiële onderdelen. Bij OrangeValley kijken wij naar data verzameling, opslag, transformatie, analyse, visualisatie en activatie. Middels onze customer data aanpak doorlopen we de verschillende onderdelen en creëren we een solide data strategie die jouw organisatie naar succes leidt.
Partner in een datagedreven organisatie
Een goede data strategie zorgt ervoor dat jouw data eenvoudig toegankelijk is en gedeeld kan worden, zonder dat anderen hun eigen kopieën moeten maken. Bij OrangeValley zorgen we voor het bewaken van jouw datakwaliteit en data strategie. Of je nu zelf aan de slag wilt gaan of het liever aan experts overlaat, wij hebben de kennis en ervaring om jouw organisatie datagedreven te maken.