Just Justa fotografie
OrangeValley wave

Conversie Optimalisatie

Conversie Optimalisatie richt zich op het inspelen op de behoeftes en het bezoekersgedrag van je doelgroep.

Customer Journey OV (2017)

Wat is Conversie Optimalisatie?

Conversie Optimalisatie gaat over het begrijpen van jouw doelgroep. Het doorgronden van het gedrag van de bezoekers (groepen) vormt hierbij een belangrijke factor. Conversie Optimalisatie zoekt naar het antwoord op de vraag wat jouw doelgroep motiveert, welke criteria voor hen belangrijk zijn tijdens het aankoopproces en wat redenen voor de doelgroep zijn om af te haken. Het begrijpen van deze, en meer doelgroep- en website-georiënteerde, vragen bepalen het succes van je Conversie Optimalisatie activiteiten.

Download de CRO whitepaperNeem contact op

Onze CRO aanpak

Onze Conversie Optimalisatie aanpak richt zich op het verbeteren van je totale online marketing rendement. Data voortkomend uit de webanalyse vormt een belangrijk startpunt, evenals het stellen van hypotheses en uitvoeren A/B-tests. Wij maken continu de afweging tussen energie die wij steken in optimalisatie (effort) en het rendement dat wij verwachten dat hieruit voortvloeit (gain).

Door te testen weet je zeker of bedachte oplossingen daadwerkelijk een positieve bijdrage leveren aan je omzet. Zo niet, dan voorkom je in ieder geval dat iets geïmplementeerd wordt dat geen, of zelfs een negatieve impact heeft.

Met onze gegronde benadering en de juiste tooling zorgen wij voor een gestructureerde aanpak met bewezen grensverleggend resultaat

CRO-aanpak

Een effectief CXO programma met OrangeValley als partner.

Met een kanaal overstijgende optimalisatie aanpak en een eigen usability lab op kantoor, maken we van elke klantreis een succes. Wij weten dat je met meer tevreden klanten, een hoger bedrijfsrendement behaald. Van A/B test proces tot het opzetten van een optimalisatie cultuur, we hebben een bewezen track-record met betrekking tot verschillende vraagstukken.
  • Data gedreven optimalisatie strategie op maat voor jouw bedrijfsdoelstellingen
  • Multi-channel testing aanpak voor impact op al je marketingkanalen
  • Inhouse (biometrisch) usability lab voor laagdrempelige verzameling van klant inzichten
  • Ervaring met de beste optimalisatie tools in de markt

Neem contact op! Bellen kan ook! 030 8200 200

1. De beste specialisten

Bij OrangeValley werken de beste specialisten (met reputatie) uit de markt.

2. 100% Datagedreven

Vanaf dag 1 is OrangeValley werkzaam vanuit een datagedreven aanpak waarbij data altijd het vertrekpunt is.

3. Jarenlange ervaring

OrangeValley heeft een trackrecord van ruim 12 jaar.

Geintereseerd? Neem contact op