“Zo effectief en efficiënt mogelijk uw doelgroep bereiken in verschillende fases van de customer journey”

Het hanteren van een campagnestrategie en mediaplan helpt u om uw display advertising activiteiten op een effectieve manier in te zetten. Met de campagnestrategie en het mediaplan bepaalt u welke doelgroepen u wilt bereiken en welke doelen u wilt bereiken.

De campagnestrategie en het mediaplan voor display advertising?

De campagnestrategie maakt duidelijk hoe uw doelgroepen zo efficënt en effectief mogelijk bereikt worden binnen de customer journey. Het mediaplan geeft aan hoe wij voor u campagnes inkopen, aangevuld met inkoopvormen als direct, Real Time Bidding en private market places (PMP).

Display Campagnestrategie en mediaplan door OrangeValley

Naar aanleiding van de briefing voor de campagne wordt er een debriefing opgesteld. Zodra deze akkoord is wordt met behulp van inzichten uit de analyse van de customer journey de campagnestrategie uitgewerkt. Wij helpen u om te bepalen hoe de doelgroep in verschillende fases van de journey bereikt kan worden.

Na het bepalen van de strategie wordt het mediaplan opgesteld. Wij werken onafhankelijk van publishers en hebben dus ook geen mediabelang, zodat u verzekerd bent van een integere werkwijze. Naast Real Time Bidding en programmatic buying kopen wij eventueel directe inventory voor u in bij bekende publishers zoals RTLXL, STER, Sanoma, TMG Media, Marktplaats en De Persgroep.

Meer over Display Advertising dienstverlening van OrangeValley
Artikelen over Display Advertising van OrangeValley: