“Zo effectief en efficiënt mogelijk jouw doelgroep bereiken in verschillende fases van de customer journey”

Het hanteren van een campagnestrategie en mediaplan helpt je om jouw display advertising activiteiten op een effectieve manier in te zetten. Met de campagnestrategie en het mediaplan bepaal je welke doelgroepen je wilt bereiken en welke doelen je wilt behalen.

De campagnestrategie en het mediaplan voor display advertising?

De campagnestrategie maakt duidelijk hoe jouw doelgroepen zo efficënt en effectief mogelijk bereikt worden binnen de customer journey. Het mediaplan geeft aan hoe wij voor je campagnes inkopen, aangevuld met inkoopvormen als direct, Real Time Bidding en private market places (PMP).

Display Campagnestrategie en mediaplan door OrangeValley

Naar aanleiding van de briefing voor de campagne wordt er een debriefing opgesteld. Zodra deze akkoord is wordt met behulp van inzichten uit de analyse van de customer journey de campagnestrategie uitgewerkt. Wij helpen je om te bepalen hoe de doelgroep in verschillende fases van de journey bereikt kan worden.

Na het bepalen van de strategie wordt het mediaplan opgesteld. Wij werken onafhankelijk van publishers en hebben dus ook geen mediabelang, zodat je verzekerd bent van een integere werkwijze. Naast Real Time Bidding en programmatic buying kopen wij eventueel directe inventory voor je in bij bekende publishers zoals RTLXL, STER, Sanoma, TMG Media, Marktplaats en De Persgroep.

Meer over Display Advertising dienstverlening van OrangeValley
Artikelen over Display Advertising van OrangeValley: