In de landingspagina audit analyseren we de landingspagina van je salescampagne of social post. Op basis van meer dan 60 factoren bepalen we hoe jij de perfecte indruk achter kan laten. We onderzoeken onder andere of de content aansluit bij je doelgroep, bezoekers de juiste informatie kunnen vinden en of de call-to-actions een logische volgende stap bieden.

Bezoekers vormen binnen 50 milliseconden nadat ze op je website landen een mening over je. Een optimale landingspagina is dus een onmisbaar onderdeel in het achterlaten van de beste indruk. De ervaring op je landingspagina is voor bezoekers de eerste ervaring met jou als merk. Je landingspagina drukt dus ook een stempel op de beleving van bezoekers met je merk. Een goede landingspagina transformeert bezoekers naar betalende klanten. Een slechte landingspagina kan deze beleving verslechteren en bezoekers juist omzetten in klanten van je concurrenten. Met deze landingspagina audit haal je dus meer rendement uit je bestaande verkeer en verhoog je jouw conversie! 

Wat biedt de landingspagina audit jou?

Doe de landingspagina audit en kom te weten hoe jou landingspagina's presteren op het gebied van:

  • Content Relevancy: Beoordeling van de afstemming van content op de doelgroep.
  • CTA Effectiviteit: Analyse van de duidelijkheid en impact van call-to-actions.
  • Gebruikerservaring: Evaluatie van eerste indruk en gebruikersvriendelijkheid.
  • Conversie Factoren: Identificatie van factoren die conversies stimuleren of belemmeren.
  • Verbeterprioriteiten: Prioritering van actiepunten voor optimalisatie.
  • Optimalisatieroadmap: Ontwikkeling van een effectieve strategie voor implementatie van verbeteringen.

Vraag landingspagina-audit aan

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!