Website foto 11 – 2019
OrangeValley wave
Nieuws

Kennissessie nieuwe wetgeving data driven marketing 12 april – Meld u aan!

Tom
Door Tom op 17 maart 2016
Leestijd 2 minuten

 

Dinsdag 12 april om 16.00 uur organiseert OrangeValley in samenwerking met branchevereniging DDMA een kennissessie over de nieuwe wetgeving voor data driven marketing, waaronder de meldplicht datalekken die vanaf 1 januari 2016 van kracht is. Als gewaardeerde relatie van OrangeValley nodigen wij u bij deze graag uit.

Welke informatie en persoonsgegevens mag u wel gebruiken voor marketing doeleinden en welke data mag u niet gebruiken? We behandelen deze middag alle actuele ontwikkelingen rondom de cookiewetgeving, de nieuwe meldplicht datalekken, de recente veranderingen in de wetgeving en wat dit in de online marketing praktijk voor u betekent.

>> Meld u gratis aan voor de kennissessie nieuwe wetgeving data driven marketing op 12 april

Wat betekent de nieuwe wetgeving data driven marketing voor mijn organisatie?

Sinds 1 januari heeft Nederland een brede meldplicht datalekken. Met deze meldplicht neemt Nederland een voorschot op de nieuwe Europese privacywetgeving, die alle Europese landen verplicht een data breach notification in te stellen. De meldplicht draagt bij aan transparantie en accountability van organisaties. Belangrijk voor online marketing is het onderdeel over onwettig gebruik van persoonsgegevens. Maar hoe werkt dat precies? Wat is nu precies de procedure en wat moet je als organisatie doen als het zover is?

Programma

  • 15:45 uur – Ontvangst met koffie
  • 16:00 uur – Aanvang programma met sessie van DDMA en OrangeValley
  • 17:30 uur – Discussie
  • 17:45 uur – Borrel

Meld u kosteloos aan voor de kennissessie

Let op: Voor deze kennissessie zijn een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. Hieronder kunt u zich kosteloos aanmelden. Na aanmelding ontvangt u het volledige programma met de sprekers.

[gravityform id=”46″ title=”true” description=”true”]