15 jan

Wat is de invloed van een lange laadtijd op jouw online resultaat?

Het is geen geheim dat laadtijden een belangrijke rol spelen in de ervaring van websitebezoekers. Veel onderzoeken en case-studies komen tot dezelfde conclusie: hoe langer een bezoeker moet wachten, hoe groter de kans dat hij of zij je website snel verlaat. Maar, geldt dit dan ook voor jouw website? En: hoe groot is de impact […]

Lees meer

De impact van ITP in 2020 | bezoek Emerce GAUC op 13 februari

Op 13 februari staat Twan Lammers, Senior Data Analist bij OrangeValley, op het podium van de Emerce Google Analytics User Conference (GAUC). Hij spreekt tijdens GAUC over de impact van ITP in 2020 en de betrouwbaarheid van Google Analytics. In het afgelopen jaar is ITP een steeds groter wordende uitdaging aan het worden wanneer we spreken […]

Lees meer

Waarom YouTube niet mag ontbreken in jouw marketingstrategie voor 2020

Ben je nog onbekend met de toegevoegde waarde van Youtube of video als contentvorm? In dit artikel lees je wat YouTube voor jouw organisatie kan betekenen. Aan de hand van een aantal statistieken en best practices laten we zien waarom YouTube niet mag ontbreken in jouw marketingstrategie voor 2020. Een aantal belangrijke YouTube statistieken YouTube […]

Lees meer

Friends of Search 2020: 20% korting op tickets

Op dinsdag 4 februari 2020 vindt de 7e editie van het Friends of Search event plaats in de Kromhouthal in Amsterdam. Ook dit jaar is OrangeValley weer sponsor. Al onze relaties profiteren daarom van 20% korting op hun entreeticket. Internationale Search Experts Friends of Search is een initiatief vanuit de brancheorganisaties DDMA en IAB Nederland. […]

Lees meer

Contentmarketing anno 2020: de belangrijkste trends

Op dit moment ligt de focus bij veel organisaties op het uitwerken van het (online) marketingplan voor 2020. Wil jij vooruitlopen in jouw branche? Kijk dan goed naar de trends en ontwikkelingen in de markt en gebruik deze als een van de vertrekpunten voor het uitwerken van het plan voor 2020. Het vakgebied Content Marketing […]

Lees meer

In 3 stappen van klantdata naar beter klantcontact dankzij het RFM-model

Elke klant is uniek en verdient de juiste benadering. De grotere spelers hebben daarom al een aantal jaar de ‘massa-benadering’ bij het grofvuil gezet en steeds meer kleinere e-commerce spelers maken nu ook de overstap naar personalisatie. De grote vraag blijft natuurlijk hoe je dit binnen jouw organisatie kan aanpakken? Hoe kan je de marketing-uitingen […]

Lees meer

OrangeValley met zeven man de Alpe D’Huez op in 2020

Een team van zeven OrangeValley medewerkers gaat in 2020 meedoen aan het unieke sport evenement Alpe d’HuZes. Wat begon met een leuk idee, wordt nu een serieuze uitdaging met een helder doel. Initiatiefnemer Robert de Clercq (Senior SEO specialist) opperde afgelopen zomer het idee om in 2020 met OrangeValley aan een sportieve uitdaging mee te […]

Lees meer

27% groei in organische zichtbaarheid na complexe website-migratie bij Hunkemoller.nl

In januari 2019 is de eerste van in totaal 12 websites van Hunkemöller gemigreerd van het platform Magento naar Salesforce Commerce Cloud. Het ging om om een combinatie van de migratietypen: Software, Template, Content en Design. Hoe meer verschillende type migraties je tegelijkertijd uitvoert, hoe complexer het gehele traject wordt. Ondanks de complexiteit van de […]

Lees meer

De Google BERT update: de grootste update van de laatste 5 jaar

Wat houdt de Google BERT update in? De Google BERT update is een van de grootste updates binnen het algoritme van de Google zoekmachine. De algoritme update is gebaseerd op de invoering van Natural Language Processing. Wat inhoudt dat complexe zoekopdrachten, waarbinnen ook de opbouw en de context bepalend is, door de toepassing van BERT […]

Lees meer

Wat maakt een digital marketingstrategie tot een succes in 2020?

Er wordt op dit moment hard gewerkt aan de digital marketingstrategieën voor 2020 en daar voorbij. In dit artikel gaan we in gesprek met een van de digitale strategen binnen OrangeValley, Rachel van Staalduinen. Zij legt uit wat het fundament zou moeten zijn van iedere strategie en hoe je als Marketing Manager aanzienlijk kan bijdragen […]

Lees meer

top