11 apr

Video: Omnichannel Rapportage & Attributie

Omnichannel Rapportage & Attributie Jesper Uittenbogaard – Senior Consultant bij OrangeValley laat zien hoe met de juiste KPI’s een omnichannelstrategie kan worden geoptimaliseerd. Hoe kan met een juist KPI model en rapportagestructuur inzicht worden verkregen in de juiste werking van de Omnichannel strategie. Jesper behandelt het KPI framework en geeft aan hoe men kan bijsturen.

Lees meer

Presentatie Multichannel Conference 19 april

Op 19 april 2017 heeft OrangeValley voor een bomvolle zaal een presentatie verzorgd over het opzetten van een omnichannel strategie en de wijze waarop dit gemonitord kan worden. De volgende onderwerpen kwamen aan bod: Welke markttrends en ontwikkelingen zijn er rond Omnichannel strategie? Welke uitdagingen zijn er in een succesvolle Omnichannel strategie? Hoe hangt dit […]

Lees meer

Video Omnichannel technieken en SEA Strategy

Omnichannel technieken en SEA Strategy Michiel Mintjes – Senior Consultant OrangeValley legt aan de hand van een AdWords Campagne voor meerdere devices uit hoe een OmniChannel strategie kan worden toegepast. Hij laat zien hoe de strategie verder kan worden doorontwikkeld met feedmanagement, Gmail sponsored promotion en laat zo zien hoe een Omnichannel strategie concreet wordt […]

Lees meer

Video: Trends in Omnichannel Marketing

Video Trends in Omnichannel Marketing Dennis van der Biezen, Principal Consultant bij OrangeValley, gaat in op de belangrijkste trends in Omnichannel Marketing. Dennis behandelt de internationale trends op dit gebied én de verschillende niveaus van volwassenheid met de daarbij behorende uitdagingen.

Lees meer

OrangeValley spreekt op Multichannel Conference 19 april

“OmniChannel Digital Marketing Strategy & Monitoring” Dit is de titel van een presentatie die OrangeValley consultants gaan verzorgen op het Multichannel Conference. De specialisten van OrangeValley gaan tijdens de sessie in op het vormgeven van een omnichannel strategie voor grotere en complexere online marketing organisaties. Hoe bereikt men effectief meerdere doelgroepen via verschillende kanalen. De […]

Lees meer

OrangeValley in Emerce top 100 van 2017

Op 7 april is de twaalfde editie van Emerce 100 verschenen.  Het imago-onderzoek wordt door Emerce  in samenwerking met onderzoeksbureau Motivaction uitgevoerd. Dit jaar zijn er 478 bedrijven die aan de criteria voldoen in de publicatie opgenomen.  In totaal hebben 1170 respondenten deelgenomen aan dit onderzoek. Sinds het ontstaan van OrangeValley in 2008 scoort OrangeValley erg […]

Lees meer

Zoekintenties zijn belangrijker dan zoekwoorden

Een SEO loopt een cafe, bar, dancing, biljart, eetcafe, restaurant, bruin cafe, borrelcafe binnen… zoekwoorden… in de SEO zijn we er verzot op en dat is ook niet vreemd. Zoekwoorden zijn nou eenmaal een effectief hulpmiddel bij de uitvoer van een SEO strategie. Helaas geven zoekwoorden tegenwoordig een te simpel beeld van de werkelijkheid. Wij […]

Lees meer

Presentaties Omnichannel Digital Marketing Strategy Event

  Presentaties “Omnichannel Digital Marketing Strategy” Op woensdag 29 maart heeft OrangeValley het “Omnichannel Digital Marketing Strategy” event georganiseerd. Hieronder kunt u de presentaties (nogmaals) bekijken. Inleiding Programma Ortwin Verreck, Managing Director bij OrangeValley, opent de dag en gaat in op het thema Omnichannel Digital Marketing Strategie. Waarom wordt Omnichannel Strategie steeds belangrijker? Wat kenmerkt een succesvolle Omnichannel […]

Lees meer

“Next level in Conversie Optimalisatie” event – 26 april

Woensdagmiddag 26 april om 14.00 uur organiseert OrangeValley in samenwerking met SiteSpect en MetaDimensions het ‘Next level in Conversie Optimalisatie’ event. Deze middag staat geheel in het teken van alle actuele ontwikkelingen op het gebied van Conversie Optimalisatie. Tevens maakt u kennis met het nieuwe Usability Lab van OrangeValley en hoe biometrische signalen worden opgevangen om de dialoog met uw […]

Lees meer

Propositie is bepalend voor relevantie van SEA campagnes

Dat een bepaald moment belangrijk is in de customer journey van een klant wil nog niet zeggen dat je er op dat moment middels je SEA advertentie altijd moet staan. Zeker wanneer de propositie de zoekvraag van de consument niet goed kan beantwoorden. Relevantie en dialoog met de consument blijven daarom leidend voor succesvolle SEA campagnes. […]

Lees meer

top