23 aug

3 tips voor meer engagement met je bezoeker en een betere klantervaring

Het conversiepercentage: voor veel marketeers is dit een belangrijke KPI. En dat is niet voor niets, aangezien dit percentage vertelt hoe effectief je (online) met jouw bezoeker interacteert. Wil je online beter communiceren met je doelgroep en je conversiepercentage verhogen? Dan is het belangrijk om je doelgroep door en door te kennen. In dit artikel […]

Lees meer

Meld je aan voor het webinar SEO A/B Testing: voor een datagedreven SEO-strategie

Op donderdag 10 september, om 11.00 uur, host SEO expert Koen Leemans een webinar omtrent SEO A/B testing. Hij gaat in op het creëren van de perfecte mix voor jouw organisch kanaal, om zo je doelgroep optimaal te bereiken. SEO A/B testing is een van de innovatieve werkwijzen die binnen OrangeValley wordt toegepast voor het […]

Lees meer

Klant centraal opereren is onmisbaar om jouw doel te bereiken

Een doel stellen primair gedacht vanuit de klant is één, maar hoe zorg je ervoor dat je dit ook daadwerkelijk gaat realiseren? Opereren op basis van klantgerichte processen is onmisbaar om jouw doel te bereiken. Maar, waar begin je? Wat zijn klantgerichte processen? Hoe organiseer je het team rondom klant centrale processen? En wat levert […]

Lees meer

Adverteren zonder cookies; hoe nu verder?

Zoals al in een aantal artikelen door collega’s van OrangeValley is beschreven, hebben de laatste updates rondom ITP/ETP (Intelligent/Enhanced Tracking Prevention) ervoor gezorgd dat de advertentiedoelgroepen een stuk kleiner worden. Dit geldt momenteel met name voor gebruikers van de browsers Safari en Firefox. Maar Google heeft voor Chrome ook aangegeven dat binnen nu en twee […]

Lees meer

KPN en OrangeValley genomineerd voor 2 Global Search Awards

KPN en OrangeValley zijn, in navolging van drie nominaties voor de European Search Awards, nu ook tweemaal genomineerd voor de Global Search Awards. De Global Search Awards is een internationale wedstrijd die wereldwijd het allerbeste werk op het gebied van SEO, PPC, digital marketing en contentmarketing bekroont. Jaarlijks worden de Global Search Awards uitgereikt voor […]

Lees meer

6 tips voor aantoonbaar succes met de mensen in je marketingteam

Ten tijde van de digitale generatie, worden nieuwe marketingteams samengesteld terwijl oude teams verdwijnen. Van je team wordt verwacht dat ze continu op de hoogte zijn van de veranderende martech stack en bijbehorende vaardigheden binnen korte tijd eigen maken. Dit kan nogal een uitdaging zijn, met name als je tegelijkertijd aantoonbaar succes moet leveren. In […]

Lees meer

Minimal flickering with the new and faster Google Optimize snippet

At the end of April Google launched a new implementation of Google Optimize, using a completely redesigned snippet. According to Google, the new Optimize snippet has a number of advantages in implementation, loading speed and flickering. To find out to what extent these benefits actually are valid, we compared different configurations of the new and […]

Lees meer

De mogelijkheden en kansen van Pinterest Advertising

Ondanks dat het soms lijkt alsof Pinterest pas net gelanceerd is, bestaat het platform al sinds Maart 2010. In 2015 telde het platform wereldwijd 100 miljoen gebruikers. Inmiddels is dit aantal opgelopen tot maar liefst 300 miljoen. In Nederland staat de teller op 3,5 miljoen gebruikers. Op het gebied van Pinterest Advertising heeft het platform […]

Lees meer

Minimale flickering met de snellere nieuwe Optimize snippet

Eind april heeft Google een nieuwe implementatie van Google Optimize gelanceerd, middels een geheel nieuw ontworpen snippet. Volgens Google heeft de nieuwe Optimize snippet een aantal voordelen, op het gebied van implementatie, laadsnelheid en flickering. Om te achterhalen in hoeverre deze voordelen daadwerkelijk bestaan, hebben we bij OrangeValley verschillende configuraties van de nieuwe en oude […]

Lees meer

Verbeter je landingspagina met deze 5 Google Ads testen

De afgelopen jaren zijn veel activiteiten in Google Ads geautomatiseerd. Nog niet zo lang geleden moest je biedingen handmatig instellen en advertenties zelf schrijven. Tegenwoordig nemen de machine learning technologieën van Google dit grotendeels van je over, waardoor de directe invloed van de online marketeer minder groot wordt. Hoe kan je als digital advertising specialist […]

Lees meer

top