05 nov

OrangeValley met zeven man de Alpe D’Huez op in 2020

Een team van zeven OrangeValley medewerkers gaat in 2020 meedoen aan het unieke sport evenement Alpe d’HuZes. Wat begon met een leuk idee, wordt nu een serieuze uitdaging met een helder doel. Initiatiefnemer Robert de Clercq (Senior SEO specialist) opperde afgelopen zomer het idee om in 2020 met OrangeValley aan een sportieve uitdaging mee te […]

Lees meer

27% groei in organische zichtbaarheid na complexe website-migratie bij Hunkemoller.nl

In januari 2019 is de eerste van in totaal 12 websites van Hunkemöller gemigreerd van het platform Magento naar Salesforce Commerce Cloud. Het ging om om een combinatie van de migratietypen: Software, Template, Content en Design. Hoe meer verschillende type migraties je tegelijkertijd uitvoert, hoe complexer het gehele traject wordt. Ondanks de complexiteit van de […]

Lees meer

De Google BERT update: de grootste update van de laatste 5 jaar

Wat houdt de Google BERT update in? De Google BERT update is een van de grootste updates binnen het algoritme van de Google zoekmachine. De algoritme update is gebaseerd op de invoering van Natural Language Processing. Wat inhoudt dat complexe zoekopdrachten, waarbinnen ook de opbouw en de context bepalend is, door de toepassing van BERT […]

Lees meer

Wat maakt een digital marketingstrategie tot een succes in 2020?

Er wordt op dit moment hard gewerkt aan de digital marketingstrategieën voor 2020 en daar voorbij. In dit artikel gaan we in gesprek met een van de digitale strategen binnen OrangeValley, Rachel van Staalduinen. Zij legt uit wat het fundament zou moeten zijn van iedere strategie en hoe je als Marketing Manager aanzienlijk kan bijdragen […]

Lees meer

Met 20% korting naar het Performance.now event van 21 & 22 november

OrangeValley is sponsor van het Performance.now event. Op 21 en 22 november vindt in Amsterdam de tweede editie plaats van dit grootschalige performance event. Een conferentie met veertien sprekers van wereldklasse, die de belangrijkste inzichten op het gebied van web performance behandelen.  De sprekers behandelen gedurende de conferentie verschillende onderwerpen en casestudies, waaronder JavaScript, CSS, […]

Lees meer

OrangeValley voor zevende maal op rij benoemd tot FD Gazelle

OrangeValley blijft groeien en is voor de zevende keer op rij benoemd tot FD Gazelle. Deze erkenning is opnieuw een waardering voor de geweldige inzet van alle medewerkers binnen het bureau en de succesvolle samenwerking met onze opdrachtgevers. Vanuit een datagedreven aanpak is OrangeValley toegewijd aan het creëren en implementeren van duurzame digital marketing oplossingen […]

Lees meer

Recap kennisevent Digital Marketing Trends 2020

Op 17 oktober heeft OrangeValley een grootschalig event gehost omtrent de Digital Marketing trends en ontwikkelingen voor 2020 (en verder). Tientallen opdrachtgevers en partners van OrangeValley waren aanwezig om kennis op te doen en geïnspireerd te worden door een grote groep specialisten van OrangeValley. Lees in dit artikel de recap van het evenement. Op het […]

Lees meer

Klantcase: Meer omzet tegen lagere kosten voor het SEA kanaal van Bilderberg Hotels

Tot een jaar geleden was het een grote uitdaging voor Bilderberg Hotels om haar omzetdoelstellingen voor het SEA kanaal te realiseren. Sinds begin 2019 kwam daar verandering in: Een omzetstijging van 69,58% in augustus 2019 t.o.v. dezelfde maand vorig jaar. Een toename van omzet tegen de seizoenstrend in en een zeer stabiele ROAS. Dit allemaal […]

Lees meer

Hoe versnel je de digitale transformatie van jouw organisatie?

Het is opvallend om te zien dat kanaalkeuzes, campagnes en contentstrategieën nog regelmatig op basis van ‘onderbuikgevoel’ worden gemaakt. Tegelijkertijd zien we dat er steeds meer data beschikbaar is. De mogelijkheden om deze data te structureren, koppelen en in te zetten voor marketing doeleinden zijn enorm. Dit vraagt echter wel om een andere manier van […]

Lees meer

Dit betekent ITP 2.1 en 2.2 voor jouw data in Google Analytics (+ praktische tool)

De afgelopen tijd is er veel geschreven over de impact van ITP 2.1 en 2.2 op data in Google Analytics. Veel van deze artikelen blijven vrij complex en beschrijven op een theoretische wijze wat er zou kunnen gebeuren met jouw data. Vandaar dat we de invloed van ITP 2.1 en 2.2 in dit artikel vanuit […]

Lees meer

top