11 Jan

Start OrangeValley Media

Slimmer Digitale Media inkopen De mogelijkheden om online media in te kopen zijn legio. Het omnichannel denken vraagt om een strategie om voor dezelfde doelgroep via verschillende kanalen dezelfde boodschap uit te zenden. De mogelijkheden om digitale media in te kopen zijn echter groot. Steeds meer opdrachtgevers van OrangeValley vragen ons om daarbij te helpen. […]

Lees meer

DataDriven Digital Marketing in de volgende versnelling

Bekijk hier een compilatie c.q. samenvatting van de verschillende sprekers tijdens het evenement dat OrangeValley organiseerde over dit onderwerp. Interessante sprekers van de brancheorganisatie DDMA, Google, Ahold en Centraal beheer behandelen elk verschillende aspecten over dit onderwerp. Ook specialisten van OrangeValley staan stil bij de mogelijkheden die hierdoor worden gecreëerd. U vindt hier een korte […]

Lees meer

Friends of Search 2017: 20% korting op tickets

Op donderdag 16 februari 2017 wordt het jaarlijkse Friends of Search congres gehouden. Ook dit jaar is OrangeValley weer sponsor en kunnen onze relaties genieten van 20% korting op de toegang. Internationale sprekers Vanuit OrangeValley is Principal Digital Marketing Consultant Eduard Blacquière actief betrokken bij de programmering en het aantrekken van internationale sprekers. O.a. Gary Illyes (Google), Marty Weintraub en […]

Lees meer

OrangeValley Event ‘Data-Driven Marketing in de volgende versnelling ‘

Op donderdag 24 november 2016 organiseert OrangeValley voor haar gewaardeerde relaties het jaarlijkse Online Marketing Event. Het inhoudelijke programma wordt aangeboden door OrangeValley en is gratis voor opdrachtgevers van OrangeValley. Er zijn nog een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. Inspirerend programma – “Data-Driven Marketing in de volgende versnelling in 2017” Tijdens het evenement zullen meerdere sprekers u […]

Lees meer

Wat we weten over Google’s nieuwe linkalgoritme Penguin 4.0

We moesten er bijna 2 jaar op wachten: een update aan het bekende linkalgoritme van Google, genaamd Penguin. Maar sinds 23 september 2016 is het Penguin algoritme fors vernieuwd. De SEO-industrie noemt dit de Penguin 4.0 update. Dit is wat we er nu van weten. Ehh.. Penguin wat? Even naar het begin. Het gaat hier […]

Lees meer

OrangeValley gecertificeerd als Klipfolio Partner

OrangeValley is vanaf nu Certified Partner van Klipfolio. Klipfolio is een web based business dashboarding-tool, waarmee wij real-time dashboards op maat maken voor iedere denkbare zakelijke omgeving. KPI dashboard Het bijzondere aan de aanpak van OrangeValley is dat er niet alleen een custom dashboard wordt opgeleverd, maar tegelijkertijd een totaaloverzicht voor het monitoren van gedefinieerde […]

Lees meer

OrangeValley voor 4e jaar op rij winnaar FD Gazellen Award 2016

OrangeValley is net als in 2013, 2014 en 2015 ook dit jaar winnaar van de FD Gazellen Award. Het Financieele Dagblad reikt deze prijzen jaarlijks uit aan de snelst groeiende ondernemingen van Nederland. We zijn bijzonder trots om deze erkenning wederom toegekend te krijgen.  

Lees meer

10 dingen die je als data-driven online marketeer moet weten

Data is dé heilige graal in online marketing. Iedere zichzelf respecterende online marketeer of marketing manager wordt tegenwoordig geacht zijn prioriteiten vast te stellen op basis van statistieken uit Google Analytics en voortdurend ‘data-driven beslissingen’ te nemen. Sla er de vacatureteksten maar eens op na. ‘Je hebt sterke analytische vaardigheden en hebt een echte meten=weten […]

Lees meer

Hoe u met een contentkalender effectief inspeelt op de behoefte van uw doelgroep

Komt uw boodschap wel bij de relevante doelgroep terecht? Hoe zorgt u ervoor dat u met relevante content inspeelt op de zoekvraag om terugkerende en nieuwe bezoekers te realiseren? In deze tijd met de verschillende communicatiekanalen is het steeds lastiger om de juiste doelgroep te bereiken. Door een relevante en optimale contentkalender neer te zetten, […]

Lees meer

OrangeValley en Hunkemoller presenteren op E-Fashion

Op 8 september presenteerde OrangeValley samen met Hunkemoller de omnichannel praktijkcase “Grenzen verleggen met onmichannel e-commerce in de praktijk”. Lingerieketen Hunkemöller groeit hard en breidt internationaal uit. Samen met OrangeValley werkt Hunkemöller aan het uitbouwen van de omnichannel strategie. Een omnichannel e-commerce aanpak staat daarbij centraal: waar de doelgroep is daar wil Hunkemöller zijn. Eduard […]

Lees meer

top