15 aug

Dit betekent ITP 2.1 en 2.2 voor jouw data in Google Analytics (+ praktische tool)

De afgelopen tijd is er veel geschreven over de impact van ITP 2.1 en 2.2 op data in Google Analytics. Veel van deze artikelen blijven vrij complex en beschrijven op een theoretische wijze wat er zou kunnen gebeuren met jouw data. Vandaar dat we de invloed van ITP 2.1 en 2.2 in dit artikel vanuit […]

Lees meer

Hoe meer engagement met je bezoeker leidt tot een betere klantervaring

Het conversiepercentage: voor veel marketeers is dit een belangrijke KPI. En dat is niet voor niets, aangezien dit percentage vertelt hoe effectief je (online) met jouw bezoeker interacteert. Wil je online beter communiceren met je doelgroep en je conversiepercentage verhogen? Dan is het belangrijk om je doelgroep door en door te kennen. In dit artikel […]

Lees meer

Een succesvolle influencer campagne opzetten | met Noah Zeeuw: deel III

Deel III: de toegevoegde waarde binnen een social media strategie Hoe bouw je aan een succesvolle influencer campagne? In deze miniserie van drie artikelen kijken we samen met online creator Noah Zeeuw naar de belangrijkste aspecten van influencer marketing. In dit derde en laatste artikel uit de reeks hebben we het over de de waarde […]

Lees meer

Een succesvolle influencer campagne opzetten | met Noah Zeeuw: deel II

Deel II: de drie meest gemaakte fouten Hoe bouw je aan een succesvolle influencer campagne? In deze miniserie van drie artikelen kijken we samen met online creator Noah Zeeuw naar de belangrijkste aspecten van influencer marketing. In dit tweede artikel kijken we naar drie veelgemaakte fouten in de samenwerking tussen een influencer en een merk. Ook […]

Lees meer

Dicht de blindspot in je data met Biometrisch Usability Onderzoek

Bij het optimaliseren van je website staat het gedrag van je bezoekers en de gehele Customer Experience hoog in het vaandel. In de data ben je dan ook druk bezig met het achterhalen wat voor gedrag je bezoekers vertonen. Je weet dan meestal wat je bezoekers doen op je website, maar je weet nog niet […]

Lees meer

Een succesvolle influencer campagne opzetten | met Noah Zeeuw: deel I

Deel I: de kracht van de samenwerking Hoe bouw je aan een succesvolle influencer campagne? In deze miniserie van drie artikelen kijken we samen met online creator Noah Zeeuw naar de belangrijkste aspecten van influencer marketing. In het eerste artikel delen we tips over een succesvolle samenwerking tussen merk en influencer. “Aangenaam, Noah Zeeuw!” Noah […]

Lees meer

OrangeValley start met OrangeValley Professionals

OrangeValley start per 1 september met de verdere uitbouw van haar dienstverlening met een nieuwe tak; OrangeValley Professionals. Er is een sterk toenemende vraag in de markt naar top specialisten in digital marketing. OrangeValley Professionals legt zich toe op het samenbrengen van digital marketing kandidaten en organisaties met een behoefte naar de juiste professionals. OrangeValley […]

Lees meer

Klantcase | Maximale online awareness & hoge retailer click-outs voor de nieuwe OLED+ TV van TP Vision

TP Vision (Philips Televisions) heeft OrangeValley gevraagd om awareness en consideration te creëren voor hun nieuwe OLED+ TV in een aantal Europese landen. Het resultaat van onze campagne was een maximale zichtbaarheid van de OLED+ TV binnen de doelgroep, wat zich onder andere geuit heeft in een zeer hoog aantal click-outs naar retailers. Lees hieronder […]

Lees meer

Scopes hanteren met Google Analytics: analyses maken die kloppen

Je kent het waarschijnlijk wel: je klikt door rapporten in Google Analytics, maar je mist bepaalde inzichten. Waarom staan er geen sessies in je All pages rapport? Waarom kun je in sommige rapporten niet filteren op een specifieke dimensie? En waarom kun je binnen de productrapporten niet zien om hoeveel sessies of pagina’s het gaat? […]

Lees meer

3 redenen waarom het budget niet leidend mag zijn in een SEA strategie

Wanneer jij gebruik maakt van SEA-campagnes om je product of dienst te promoten, weet je dat adverteren geld kost. Je verwacht ook een bepaalde omzet terug te krijgen uit de SEA-campagnes. Maar wat is nu precies het juiste bedrag dat je moet uitgeven om te zorgen dat je SEA-campagnes optimaal renderen? Deze vraag vormt bij […]

Lees meer

top