17 jul

6 tips voor aantoonbaar succes met de mensen in je marketingteam

Ten tijde van de digitale generatie, worden nieuwe marketingteams samengesteld terwijl oude teams verdwijnen. Van je team wordt verwacht dat ze continu op de hoogte zijn van de veranderende martech stack en bijbehorende vaardigheden binnen korte tijd eigen maken. Dit kan nogal een uitdaging zijn, met name als je tegelijkertijd aantoonbaar succes moet leveren. In […]

Lees meer

Minimal flickering with the new and faster Google Optimize snippet

At the end of April Google launched a new implementation of Google Optimize, using a completely redesigned snippet. According to Google, the new Optimize snippet has a number of advantages in implementation, loading speed and flickering. To find out to what extent these benefits actually are valid, we compared different configurations of the new and […]

Lees meer

De mogelijkheden en kansen van Pinterest Advertising

Ondanks dat het soms lijkt alsof Pinterest pas net gelanceerd is, bestaat het platform al sinds Maart 2010. In 2015 telde het platform wereldwijd 100 miljoen gebruikers. Inmiddels is dit aantal opgelopen tot maar liefst 300 miljoen. In Nederland staat de teller op 3,5 miljoen gebruikers. Op het gebied van Pinterest Advertising heeft het platform […]

Lees meer

Minimale flickering met de snellere nieuwe Optimize snippet

Eind april heeft Google een nieuwe implementatie van Google Optimize gelanceerd, middels een geheel nieuw ontworpen snippet. Volgens Google heeft de nieuwe Optimize snippet een aantal voordelen, op het gebied van implementatie, laadsnelheid en flickering. Om te achterhalen in hoeverre deze voordelen daadwerkelijk bestaan, hebben we bij OrangeValley verschillende configuraties van de nieuwe en oude […]

Lees meer

Verbeter je landingspagina met deze 5 Google Ads testen

De afgelopen jaren zijn veel activiteiten in Google Ads geautomatiseerd. Nog niet zo lang geleden moest je biedingen handmatig instellen en advertenties zelf schrijven. Tegenwoordig nemen de machine learning technologieën van Google dit grotendeels van je over, waardoor de directe invloed van de online marketeer minder groot wordt. Hoe kan je als digital advertising specialist […]

Lees meer

SEO A/B Testing at Hunkemöller yields substantial business results

A/B testing is a well-known concept for customer experience optimization (CXO) or optimizing Ads. By defining a completely new test method in the Hunkemöller SEO channel, we have proven that SEO A/B testing not only works, but also yields substantial results. Why SEO A/B testing? Search engines are an important traffic source for almost all […]

Lees meer

SEO A/B Testing bij Hunkemöller resulteert in substantiële businessresultaten

A/B testen is een bekend begrip voor customer experience optimization (CXO) of het optimaliseren van advertenties. Met het opzetten van een volstrekt nieuwe testmethode in het SEO kanaal van Hunkemöller, hebben we bewezen dat het SEO A/B testen niet alleen goed werkt, maar ook nog eens substantiële resultaten oplevert. Waarom SEO A/B testen? Zoekmachines zijn […]

Lees meer

Analytics voor apps, wat kan ik met Firebase?

Eind 2019 is Google Analytics App+Web aangekondigd door Google. Met deze nieuwe versie van Google Analytics is het mogelijk om App en Web data te combineren en te analyseren. Het verzamelen van de web data kan worden ingericht via bijvoorbeeld Google Tag Manager. Om ervoor te zorgen dat het verkeer van je native iOS- of […]

Lees meer

Meld je gratis aan voor het Digital Virtualocity EMEA van Tealium

Op 17 juni host Tealium zijn eerste online conference; Digital Virtualocity EMEA. OrangeValley is implementatiepartner van Tealium en sponsor van dit event. Relaties van OrangeValley kunnen daarom gratis deelnemen. Wat is het Digital Virtualocity event? Digital Virtualocity is het ultieme evenement voor eenieder die met data werkt. Wil je betere klantervaringen leveren, groei stimuleren en digitale transformatie leiden met […]

Lees meer

Waarom het monitoren van laadtijden met Google Analytics niet voldoet [Case]

Met de OrangeValley Loading Time Impact Calculator hebben we laten zien hoe groot de impact van laadtijd op jouw online resultaten is. De gemiddelde laadtijd in Google Analytics zegt op zichzelf niet veel. Wanneer we de gemiddelde laadtijd vergelijken tussen groepen bezoekers, tussen tijdsperiodes of correleren met relevante business metrics, zien we wat de impact […]

Lees meer

top