26 mrt

Online Conference: The Cookieless future | 15 april

De wet- en regelgeving omtrent advertenties wordt steeds complexer. Ook de uitfasering van third-party cookies is al een paar jaar bezig. Eigenlijk is het einde al in zicht. Veel organisaties zijn hier al van op hoogte. Toch hebben de meeste adverteerders nog geen idee wat hen te wachten staat. De Online Conference van 15 april […]

Lees meer

Vier effectieve manieren om meer resultaat te halen op Marketplaces

In dit artikel benoemen we 4 punten hoe je als bedrijf het verschil kan maken op een marketplace. Met als doel om zo goed mogelijk vindbaar te zijn binnen een marketplace en de zogenaamde buy box te winnen. Met het winnen van de buy box ben je de standaard eerste optie als consumenten een product […]

Lees meer

Van meten naar weten in Google analytics 4 | bekijk Emerce GAUC op 4 maart

Op 4 maart staat Teun Keizer, Data analist bij OrangeValley, op het digitale podium van de Emerce Google Analytics user Conference (GAUC).  Hij spreekt tijdens de GAUC over wat er allemaal moet gebeuren in het traject van meten naar weten binnen Google Analytics 4.  De honger naar data is nog altijd niet gestild. We willen […]

Lees meer

Structureel testen draagt bij aan duurzame bedrijfsgroei

De steeds dynamischere omgeving vandaag de dag eist van organisaties dat ze sneller moeten schakelen. Om hierin de juiste keuzes te maken is een cultuur waarin testen de norm is onmisbaar. Door te experimenteren en testen kun je namelijk blijven innoveren, terwijl je tegelijkertijd toewerkt aan duurzame bedrijfsgroei. Hoe start en ontwikkel je een testingcultuur […]

Lees meer

Google Tag Manager Server-Side Tagging: Betere datakwaliteit, performance en security

Recent heeft Google een nieuw Tag Manager container type aangekondigd, namelijk de Server-side tagging container. Op dit moment is de publieke beta versie beschikbaar. In dit artikel vind je informatie over wat server-side tracking is, behandelen we de verschillen tussen client-side en server-side tracking en gaan we in op de voordelen.  Wat is server-side tag […]

Lees meer

OrangeValley behoort tot de beste 5 Digital Marketing dienstverleners van 2020

OrangeValley is in jaarlijkse MT1000 onderzoek van Zakenblad Management Team verkozen tot één van de beste bedrijven van 2020 in de digitale dienstverlening. In de categorie Digital marketing & e-commerce behaalde OrangeValley dit jaar de 5e plaats. Management Team (sinds kort gefuseerd met Sprout) doet sinds 2001 elk jaar onderzoek naar de kwaliteit en populariteit […]

Lees meer

Waarom personalisatie uitkomst biedt in tijden van crisis en onzekerheid

De eerste zeven maanden van de pandemie hebben ertoe geleid dat 69% van de marketingmanagers in het bedrijfsleven behoudend en risicomijdend reageert. Logisch, we kunnen immers niet meer blind vertrouwen op onze forecasts. Terwijl personalisatie bij diezelfde groep de afgelopen jaren hoog op de agenda stond, geeft inmiddels 80% van de marketingmanagers aan investeringen in […]

Lees meer

Hoe maak je een SEO website migratie succesvol?

Jouw organisatie is waarschijnlijk ook voor een groot deel afhankelijk van de omzet die wordt gegenereerd via de website. Zonder de juiste aanpak stort organisch verkeer, en daarmee deze omzet, na een website migratie volledig in. En dat is onnodig! Hoe zorg je ervoor dat de migratie van jouw website wel succesvol is? Eerder schreven […]

Lees meer

Waarom een website migratie bijdraagt aan een hoger online rendement

Elke organisatie die bezig is met online business krijgt op een bepaald punt te maken met een website migratie. Maar wat omvat een website migratie nu precies en wat zijn de belangrijkste aandachtspunten?  Wat is een website migratie? In de breedste zin van het woord spreek je van een website migratie als er substantiële wijzigingen […]

Lees meer

Meer omzet en flink hogere ROAS dankzij slimme Machine Learning toepassing bij Diks Verzekeringen

Het team van OrangeValley heeft voor Diks Verzekeringen binnen 12 maanden een omzetstijging van 118,38% behaald op de generieke zoekwoorden. Daarnaast verbeterde de ROAS zelfs met 42,83%. En dat in een van de meest concurrerende online markten, waar CPC’s oplopen tot boven de €10. Dit hebben we gerealiseerd door de campagne- en advertentiegroep structuur van […]

Lees meer

top