30 Nov

OrangeValley Event ‘Data-Driven Marketing in de volgende versnelling ‘

Op donderdag 24 november 2016 organiseert OrangeValley voor haar gewaardeerde relaties het jaarlijkse Online Marketing Event. Het inhoudelijke programma wordt aangeboden door OrangeValley en is gratis voor opdrachtgevers van OrangeValley. Er zijn nog een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. Inspirerend programma – “Data-Driven Marketing in de volgende versnelling in 2017” Tijdens het evenement zullen meerdere sprekers u […]

Lees meer

Wat we weten over Google’s nieuwe linkalgoritme Penguin 4.0

We moesten er bijna 2 jaar op wachten: een update aan het bekende linkalgoritme van Google, genaamd Penguin. Maar sinds 23 september 2016 is het Penguin algoritme fors vernieuwd. De SEO-industrie noemt dit de Penguin 4.0 update. Dit is wat we er nu van weten. Ehh.. Penguin wat? Even naar het begin. Het gaat hier […]

Lees meer

OrangeValley gecertificeerd als Klipfolio Partner

OrangeValley is vanaf nu Certified Partner van Klipfolio. Klipfolio is een web based business dashboarding-tool, waarmee wij real-time dashboards op maat maken voor iedere denkbare zakelijke omgeving. KPI dashboard Het bijzondere aan de aanpak van OrangeValley is dat er niet alleen een custom dashboard wordt opgeleverd, maar tegelijkertijd een totaaloverzicht voor het monitoren van gedefinieerde […]

Lees meer

OrangeValley voor 4e jaar op rij winnaar FD Gazellen Award 2016

OrangeValley is net als in 2013, 2014 en 2015 ook dit jaar winnaar van de FD Gazellen Award. Het Financieele Dagblad reikt deze prijzen jaarlijks uit aan de snelst groeiende ondernemingen van Nederland. We zijn bijzonder trots om deze erkenning wederom toegekend te krijgen.  

Lees meer

OrangeValley consultant in jury eerste Dutch Search Awards

Dit jaar vindt op 24 november de eerste editie van de Dutch Search Awards plaats. Een primeur in Nederland op het gebied van erkenning en waardering in het search-landschap. Excellentie in de Nederlandse search marketing wordt in de spotlights gezet en binnen 4 categorieën worden awards uitgereikt aan professionals, merken en agencies op het gebied […]

Lees meer

Maakt data het verschil? Doe mee aan het wereldwijde onderzoek!

2016 lijkt het jaar van de data-driven marketing te zijn. Het gebruik van data om inzicht te krijgen in doelgroepen en de customer journey, professionaliseert. Data is cruciaal voor de groei van organisaties, en de budgetten om de juiste data te verkrijgen en te analyseren, blijven groeien. Ga direct naar het onderzoek. Wil je jouw […]

Lees meer

10 dingen die je als data-driven online marketeer moet weten

Data is dé heilige graal in online marketing. Iedere zichzelf respecterende online marketeer of marketing manager wordt tegenwoordig geacht zijn prioriteiten vast te stellen op basis van statistieken uit Google Analytics en voortdurend ‘data-driven beslissingen’ te nemen. Sla er de vacatureteksten maar eens op na. ‘Je hebt sterke analytische vaardigheden en hebt een echte meten=weten […]

Lees meer

Hoe u met een contentkalender effectief inspeelt op de behoefte van uw doelgroep

Komt uw boodschap wel bij de relevante doelgroep terecht? Hoe zorgt u ervoor dat u met relevante content inspeelt op de zoekvraag om terugkerende en nieuwe bezoekers te realiseren? In deze tijd met de verschillende communicatiekanalen is het steeds lastiger om de juiste doelgroep te bereiken. Door een relevante en optimale contentkalender neer te zetten, […]

Lees meer

OrangeValley en Hunkemoller presenteren op E-Fashion

Op 8 september presenteerde OrangeValley samen met Hunkemoller de omnichannel praktijkcase “Grenzen verleggen met onmichannel e-commerce in de praktijk”. Lingerieketen Hunkemöller groeit hard en breidt internationaal uit. Samen met OrangeValley werkt Hunkemöller aan het uitbouwen van de omnichannel strategie. Een omnichannel e-commerce aanpak staat daarbij centraal: waar de doelgroep is daar wil Hunkemöller zijn. Eduard […]

Lees meer

Data Driven Digital Marketing Event

Op donderdag 22 september 2016 van 13.00 tot 19.00 uur organiseert OMCN Festina Lente in samenwerking met ABN AMRO Digital Banking het eerste Data Driven Digital Marketing Event voor senior marketeers. Tijdens het event draait het om inhoudelijke marketingcases en relevante content gepresenteerd door marketeers zelf. OrangeValley is gevraagd om een bijdrage te leveren op […]

Lees meer

top