22 Feb

Propositie is bepalend voor relevantie van SEA campagnes

Dat een bepaald moment belangrijk is in de customer journey van een klant wil nog niet zeggen dat je er op dat moment middels je SEA advertentie altijd moet staan. Zeker wanneer de propositie de zoekvraag van de consument niet goed kan beantwoorden. Relevantie en dialoog met de consument blijven daarom leidend voor succesvolle SEA campagnes. […]

Lees meer

Conversie verhogen met personalisatie: iedereen een andere boodschap

Wat houdt personalisatie in? Aan welke databronnen en tools kan ik denken? Moet ik al aan personalisatie beginnen?

Waar marketeers voorheen een algemene boodschap verspreidde via televisie, radio, printmedia en internet, is met de komst van big data veel meer mogelijk. In plaats van het tonen van één algemene boodschap aan de gehele doelgroep, zien we dat deze boodschap steeds vaker wordt gespecificeerd op bepaalde mensen uit de doelgroep. Het creëren van een relevante boodschap. En dat het liefst, uniek, voor iedereen uit de gehele doelgroep.

Lees meer

Display advertising en de customer journey: Voorbeelden en tips uit de praktijk

Display Advertising wordt door veel adverteerders als effectief middel ingezet om de zichtbaarheid van het merk te vergroten en om zo meer brand awareness te creëren. Er is eerder al een een stappenplan gepubliceerd waarin dit uitgebreid wordt beschreven. Display Advertising kan echter in iedere fase van de customer journey effectief worden ingezet en dit […]

Lees meer

Customer journey: Waarom de klant weer centraal staat

De customer journey, een buzzword dat niet meer is weg te denken uit het huidige digitale marketing vocabulaire. Ineens staat de klant weer centraal, zo laat ook de ontwikkeling van het zoekvolume op dit woord zien. Iedereen is druk bezig met het in kaart brengen van alle touch points om het klant gedrag zo goed […]

Lees meer

Gevolgen van Artificial Intelligence en een nieuwe search marketeer. SEA tips van Friends of Search

We hebben de afgelopen jaren vaak tegen elkaar geroepen dat we de “consument centraal moeten stellen” en dat we naar een “mobile first” wereld gaan. Uiteindelijk zijn dit allemaal conclusies van een constant veranderende customer journey. Hoe kan je door de customer journey goed in te zetten, je klantenbestand laten groeien en de waarde van […]

Lees meer

ETA’s zijn de nieuwe standaard

Vorig jaar zijn ze groots aangekondigd en sinds 31 januari 2017 zijn we inmiddels op het punt beland dat je niet anders meer kan, expanded text ads (ETA’s). Vanaf die datum is het niet meer mogelijk om de gebruikelijke standaard tekst advertenties (STA’s) toe te voegen of te wijzigen. Hetgeen overigens niet betekend dat deze STA’s […]

Lees meer

DoubleClick Certified Marketing Partner

OrangeValley per 1 februari: “DoubleClick Certified Marketing Partner”. Toetreding tot het DoubleClick Certified Marketing Partner Programma is voor ons waardering voor de kwaliteit van ons werk. OrangeValley heeft inmiddels enkele jaren ervaring in het inzetten van DoubleClick in verschillende branches en bij meerdere opdrachtgevers. Mede door de enorme belangstelling vanuit de markt is OrangeValley door […]

Lees meer

Dynamische remarketing: Must have voor iedereen?

Voor marketeers wordt remarketing steeds belangrijker om bezoekers in de customer journey opnieuw te bereiken. Bezoekers maken steeds meer gebruik van verschillende websites om producten te vergelijken. Hierdoor wordt de uitdaging alsmaar groter om zo relevant mogelijk te blijven en on top of mind te blijven. Dit is waar dynamische remarketing om de hoek komt […]

Lees meer

Save the date: 1 juni 2017 – OrangeValley op Digital Marketing Live

1 juni a.s. wordt in de Beurs van Berlage de zesde editie van Digital Marketing Live gehouden, hèt grootste event van de Benelux op het gebied van online advertising en marketing! Ook dit jaar is OrangeValley weer op meerdere onderdelen vertegenwoordigd. Voorgaande jaren presenteerde wij samen met Simyo en Centraal Beheer op het hoofdpodium. Ook dit […]

Lees meer

Start OrangeValley Media

Slimmer Digitale Media inkopen De mogelijkheden om online media in te kopen zijn legio. Het omnichannel denken vraagt om een strategie om voor dezelfde doelgroep via verschillende kanalen dezelfde boodschap uit te zenden. De mogelijkheden om digitale media in te kopen zijn echter groot. Steeds meer opdrachtgevers van OrangeValley vragen ons om daarbij te helpen. […]

Lees meer

top