28 feb

Voice anno 2019: wat zijn de ontwikkelingen?

De ontwikkelingen van Voice lijken niet te stoppen. Grote techbedrijven als Google, Amazon, Apple en Samsung werken verwikkeld in een nek-aan-nek race aan het optimaliseren van hun spraakgestuurde apparaten. Maar hebben we het hier over een hype of wordt Voice daadwerkelijk het besturingssysteem van de toekomst? Voice Search 2019: de cijfers De grote techbedrijven zijn hun […]

Lees meer

Dorel Juvenile (Maxi-Cosi) kiest voor OrangeValley als digital marketing partner

Dorel Juvenile, bekend van o.a. Maxi-Cosi heeft OrangeValley benoemd tot Europees marketing partner op het gebied van digitale activatie. Dorel Juvenile is een major leaguespeler, zo niet de marktleider, als het aankomt op baby- en kinderproducten. Het portfolio van Dorel Juvenile bestaat uit sterke, wereldwijd bekende merken zoals Maxi-Cosi, Quinny, Safety 1st en Tiny Love, […]

Lees meer

Adverteren met Responsive Search Ads

Eind 2018 lanceerde Google de betaversie van Responsive Search Ads (RSA’s). Ben je een Google Ads specialist? Dan ben je inmiddels vast al bekend met Responsive Search Ads en maak je er waarschijnlijk ook al gebruik van. Maar wat heb je nu eigenlijk precies aan deze innovatie voor tekstadvertenties? Dit artikel geeft een inhoudelijke samenvatting van […]

Lees meer

De toekomst van de Search marketeer

Tijdens Friends of Search 2019 is uitvoerig stilgestaan bij de toekomst van de search marketeer. Thema’s die behandeld werden tijdens de sessies waren voice search, artificial intelligence en machine learning. De vraag is: Wat voor effect hebben deze ontwikkelingen op het werk van de search marketeer? In de eerste sessie van het evenement stelt James […]

Lees meer

SEO insights van Friends of Search 2019

Woensdag 6 februari vond alweer de 6e en grootste editie van Friends of Search plaats. Maar liefst 650 search specialisten uit Nederland en België kwamen voor dit event naar de Kromhouthal in Amsterdam. In deze blog leest u een verslag van de belangrijkste SEO insights die zijn besproken tijdens Friends of Search 2019. Tijdens het […]

Lees meer

OrangeValley ISO 27001 gecertificeerd

OrangeValley is medio 2018 begonnen met de certificering volgens de ISO norm. Het certificaat 27001 was voor ons van groot belang. Het verstandig omgaan met data, de integriteit ervan en de beschikbaarheid van onze gegevens en klantgegevens is namelijk essentieel om onze data driven digital marketing activiteiten voort te kunnen zetten.  Consultants werken met een role-based-acces-systeem […]

Lees meer

Friends of Search 2019: 20% korting op tickets

Op woensdag 6 februari 2019 vindt de zesde editie van het Friends of Search congres plaats. Ook dit jaar is OrangeValley weer sponsor en u kunt via ons profiteren van 20% korting op uw entreeticket. Internationale sprekers Friends of Search is bedoeld voor ervaren (online) marketeers en SEO- en SEA-specialisten aan de adverteerderszijde, die interesse hebben voor de veranderingen […]

Lees meer

Opdrachtgevers enthousiast over Micro Event ‘TrueView for Action’

Op woensdag 16 januari vond bij OrangeValley het eerste Micro Event plaats, met als onderwerp TrueView for Action. Naast onze partners Google en YouTube waren er een aantal klantrelaties aanwezig die in een uur tijd een update kregen over de mogelijkheden omtrent YouTube Advertising en konden discussiëren over de toepassing hiervan. Bent u al bekend met […]

Lees meer

Uw website sneller maken in 2019

Web performance is net als vele andere online activiteiten aan verandering onderhevig. De optimalisaties die u 5 tot 10 jaar geleden zou toepassen kunnen vandaag de dag een averechts effect hebben. Op dit moment zijn we veel beter in staat om met moderne performance metrics inzicht te krijgen in user experience en optimalisaties daar op […]

Lees meer

Inspiratie voor uw digitale strategie 2019

Op donderdag 8 november vond het Data Driven Digital Strategy event plaats bij OrangeValley. Tientallen (digital) marketing managers en specialisten uit de B2B en B2C markt waren aanwezig om kennis en inspiratie op te doen. Tijdens het event werd besproken hoe u tot een succesvolle datagedreven digitale strategie komt. Een vraag die menig marketing manager of director […]

Lees meer

top